KNVB Beker 2025-2026

erka

Well-known member
Dat laatste zegt niet altijd wat. Als ik bij mij de straat uitloop ben ik in Noord Holland... ;)

Ach als je in West Londen begint en je gaat 56 km naar het oosten ben je nog steeds in Londen he. Ruhrgebied idem dito.
Ik vind dat gewoon leuk, een beetje perspectief op afstanden.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Afgelopen, 3-0 in Eindhoven. Geen moment in de problemen geweest door de snelle 2-0 voorsprong. 4-0 nog afgekeurd na een fraaie aanval, ook de 2-0 was een plaatje. Met name het 2e deel van de 1e helft kwam GVVV toch een paar keer gevaarlijk op (en zag PSV er niet goed uit).

Nu op naar zondag, benieuwd of de blessures (van bv Mauro en Driouech) dan voorbij zijn of dat Bosz echt moet puzzelen.

JMD

Well-known member
Ach als je in West Londen begint en je gaat 56 km naar het oosten ben je nog steeds in Londen he. Ruhrgebied idem dito.
Ik vind dat gewoon leuk, een beetje perspectief op afstanden.
Eens, ik heb dat ook. Wat hier in de Randstad als ver weg klinkt (omdat je dan al minstens 2/3 steden bent tegengekomen) klinkt op andere plekken juist weer als dichtbij. Beide heeft zijn charme.
(en ooit reed ik in Quebec (Canada), moest 4 uur rijden en kwam in die tijd 1 grote stad tegen (formaat Haarlem) en een paar kleine dorpjes en dat was het dan... Dat was echt het totaal andere uiterste van hier...)

stc

Well-known member
Afgelopen, 3-0 in Eindhoven. Geen moment in de problemen geweest door de snelle 2-0 voorsprong. 4-0 nog afgekeurd na een fraaie aanval, ook de 2-0 was een plaatje. Met name het 2e deel van de 1e helft kwam GVVV toch een paar keer gevaarlijk op (en zag PSV er niet goed uit).

Nu op naar zondag, benieuwd of de blessures (van bv Mauro en Driouech) dan voorbij zijn of dat Bosz echt moet puzzelen.
Sildillia en Dest als backs. Driouch ga je niet missen

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Bovenaan