KNVB Beker 2024-2025

erka

Well-known member
Kijk, die Patrick Brouwer heeft het door. Gewoon een profclub zegt hij zelf ook.

JMD

Well-known member
En AZ is dus de laatste club die zich plaatst. 1 echte verrassing deze ronde (Utrecht eruit), de andere verrassing was dat PSV de nul kon houden, maar winst tegen Feyenoord in Eindhoven is niet echt onverwacht.

Morgenmiddag de loting. Ik ga hem missen, heb Open Middag en Avond op mijn werk. :p

Abubakari

Well-known member
Jammer van de fout bij de 1-0, want ze voetballen verder prima.
Zag net de samenvatting, hou je een half uur de nul zonder veel weg te geven de nul, ga je even denken dat je Barcelona bent en zeer gewaagd opbouwen. Ongelooflijk stom.

Ik heb voor JMD vast even geloot:
Eagles-PSV
Heracles-AZ

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
WIj verdienen idd wel een uitduel ja, anders worden het wel heel erg Feyenoordvibes met dat constant thuis loten ;)

Qua kans op doorgaan is Heracles - PSV dan de beste, maar qua affiche AZ of Eagles tegen PSV natuurlijk. Met het oog op Europa zou het mooi zijn als AZ en PSV elkaar pas tegenkomen in de finale, maar aan de andere kant gun ik de Eagles (met hun hele goede beleid) ook wel een bekerfinale.

ALenstra

Well-known member
Ik gun Eagles en Heracles beiden een finale. En uiteraard tegen elkaar. Dat wordt een mooi volksfeest.

Bovenaan