KNVB Beker 2024-2025

JMD

Well-known member
Prachtig vuurwerk! Zonder vuurwerk geen voetbal! Wat ben ik toch blij dat er vuurwerk bij voetbal is.
Weet niet of het op TV te zien/horen was, maar dat vuurwerk leek een gecoördineerde actie van de Feyenoord en PSV 'supporters' als protest tegen stadionverboden. Dat werd op een gegeven moment ook gezongen door 'Oost': 'wij zijn tegen stadionverboden'... ALs ik zo om me heen hoorde kon die actie op weinig begrip rekenen.

gevegt

Well-known member
Weet niet of het op TV te zien/horen was, maar dat vuurwerk leek een gecoördineerde actie van de Feyenoord en PSV 'supporters' als protest tegen stadionverboden. Dat werd op een gegeven moment ook gezongen door 'Oost': 'wij zijn tegen stadionverboden'... ALs ik zo om me heen hoorde kon die actie op weinig begrip rekenen.
Tja, de ekte doen alles om de club te steunen. Zo nodig met rellen, vuurwerk en het bestuur te bedreigen.

ALenstra

Well-known member
Leuk trouwens dat het doelpunt van Noordwijk gescoord werd door de zoon van een Eagles legende.

Jef400

Well-known member
Sem van Duijn, die AZ vorig jaar namens Quick Boys aan het wankelen bracht, zit nu voor het eerst bij AZ bij de wedstrijdselectie, in de wedstrijd tegen Quick Boys.

JMD

Well-known member
Vlak voor rust staat het 1-1, AZ kwam op 1-0, maar Quick Boys maakte gelijk.

Batigoal

Well-known member
Die gelijkmaker van Quick Boys was echt een uitstekende aanval. Jammer van de fout bij de 1-0, want ze voetballen verder prima.

Bovenaan