KNVB Beker 2024-2025

Fregge

Well-known member
Heerlijke KNVB-loting weer. Beginnen met opnemen, valt het geluid uit.

De gehele loting:
GStM3-fW0AAZ53P
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Toch apart dat het de districten dan wel lukt en het lukt elke puber ook om continu van alles live te streamen maar de KNVB niet...
Ik heb livestreams van amateurwedstrijden gezien waar een vrijwilliger met een camera stond te filmen. De kwaliteit was niet altijd alles, maar het werkte. De groep 8 musical van mijn nichtje een paar weken terug had een livestream omdat een vrijwilliger zich daarvoor aanmeldde.

Maar een zogenaamd professionele organisatie als de KNVB kan dat niet doen met een loting.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik heb livestreams van amateurwedstrijden gezien waar een vrijwilliger met een camera stond te filmen. De kwaliteit was niet altijd alles, maar het werkte. De groep 8 musical van mijn nichtje een paar weken terug had een livestream omdat een vrijwilliger zich daarvoor aanmeldde.

Maar een zogenaamd professionele organisatie als de KNVB kan dat niet doen met een loting.
Dat dus. En de know-how is er, want de districten lukt het ook. Laat ze een mobiel op een standaard zetten, aanzetten, streamen en aan de slag...
Amateurs...

En verder maak je mij niet wijs dat er op hele KNVB bondsbureau geen man/vrouw is met een dochter van een jaar of 15 die zeer bedreven is in het maken van filmpjes. Geef zo'n kind een bioscoopbon van 50 euro en laat haar de loting filmen met een mobiel... Kind blij, KNVB ook...
 

Joost

Well-known member
Wat was daar slecht aan? En nog belangrijker: zijn die beelden nog ergens te zien?
Ik heb nog gezocht, dat werd uitgezonden op Twitter maar die link doet het niet meer.

De setting was een tafel met een kom met ballen die vanaf een meter of 10 gefilmd werd. Alleen was het een vaste camera die niet kon inzoomen.
Wanneer er een balletje werd geopend werd het strookje getoond maar was het onleesbaar door de afstand. Gelukkig werd er wel bij verteld welke club het was. De strookjes werden op een tafel gelegd. Naast de mannen die lootten was een scherm geprojecteerd maar dat werd niet bijgewerkt met de wedstrijden.

Mooi extra detail is dat er toen geloot is voor die betreffende ronde maar dat het doorloten voor navolgende rondes niet is gefilmd. Het werd pas duidelijk dat dit direct er achteraan gedaan was nadat drie dagen later de loting online verscheen.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

de waan

Well-known member
Bij deze loting was ook niet te zien welke club er op de ballen stond.

Met als bonus, er stonden alleen logo's op de balletjes, dus bij OJC Rosmalen en Capelle moet Timo Reesink even helpen.

1721397258246.png 1721397288096.png
 
  • Haha
Waarderingen: JMD
Bovenaan