Dat is pas in latere rondes, in deze ronde doen ze nog niet mee (de volgende twee ook nog niet)Het uiteindelijke resultaat is dat Feyenoord thuis speelt.
Door de zingende supporter?Helaas een uitwedstrijd. Tegen een vierdedivisionist, maar wel eentje van naam en faam.
Ik wilde het net typen ja, en nog ver ookKnap werk van die loters: Alle 7 teams uit district Noord spelen uit.
Het is een complot !Knap werk van die loters: Alle 7 teams uit district Noord spelen uit.
Toch apart dat het de districten dan wel lukt en het lukt elke puber ook om continu van alles live te streamen maar de KNVB niet...Maar de cameramensen waren met vakantie en het geld op, daarom geen loting via YouTube.
Ik heb livestreams van amateurwedstrijden gezien waar een vrijwilliger met een camera stond te filmen. De kwaliteit was niet altijd alles, maar het werkte. De groep 8 musical van mijn nichtje een paar weken terug had een livestream omdat een vrijwilliger zich daarvoor aanmeldde.Toch apart dat het de districten dan wel lukt en het lukt elke puber ook om continu van alles live te streamen maar de KNVB niet...
Dat dus. En de know-how is er, want de districten lukt het ook. Laat ze een mobiel op een standaard zetten, aanzetten, streamen en aan de slag...Ik heb livestreams van amateurwedstrijden gezien waar een vrijwilliger met een camera stond te filmen. De kwaliteit was niet altijd alles, maar het werkte. De groep 8 musical van mijn nichtje een paar weken terug had een livestream omdat een vrijwilliger zich daarvoor aanmeldde.
Maar een zogenaamd professionele organisatie als de KNVB kan dat niet doen met een loting.
Wat was daar slecht aan? En nog belangrijker: zijn die beelden nog ergens te zien?Ik ook, was het nog slechter dat de loting van Districtsbeker zuid2 van seizoen 22/23?
Ik heb nog gezocht, dat werd uitgezonden op Twitter maar die link doet het niet meer.Wat was daar slecht aan? En nog belangrijker: zijn die beelden nog ergens te zien?
Ook natuurlijk.Door de zingende supporter?