KNVB Beker 2024-2025

Sensini

Well-known member
Door het 2-1 verlies van Achilles Veen tegen ROHDA Raalte definitief geen KNVB Beker voor RBC.
 

Joost

Well-known member
Een exacte datum weet ik niet maar in het reglement voor seizoen 2023/2024 staat wel dat alle clubs zich verplicht moeten inschrijven. Ook alle betaald voetbalorganisaties! Dat moest voor vrijdag 30 juni 2023. De loting was daarna op dinsdag 4 juli.

Het reglement 2024/2025 is nog niet online maar uitgaande van die termijn zou ik zeggen; inschrijven voor 28 juni. Loting 2 juli.
 

JMD

Well-known member
Vanavond om 19.00 is de loting. Die is overigens niet openbaar te volgen. De link naar de uitzending van de loting wordt alleen met de desbetreffende clubs gedeeld...
 

erka

Well-known member
Wat is dat voor stoms? Gewoon een mooi showtje van maken net als in Duitsland.
 

JMD

Well-known member
Nee joh, nog leuker als het in zo'n achterafzaaltje is met slechte verlichting... :)
 

de waan

Well-known member
Wat is dat voor stoms? Gewoon een mooi showtje van maken net als in Duitsland.

Zolang de grote clubs niet meedoen zal er weinig interesse zijn in een showtje. Dat moet je dan voor de eerste hoofdronde doen. Maar dit is wel weer het andere uiterste, ja.
 

de waan

Well-known member
En een KNVB-official die met zijn kapsel en trui zo uit de jaren tachtig lijkt te zijn geteleporteerd.
 

JMD

Well-known member
En niet te vergeten een overheadprojector.... Want het KNVB-centrum in Zeist is de enige plek in NL waar die dingen nog gebruikt worden :)
 

JMD

Well-known member
Zolang de grote clubs niet meedoen zal er weinig interesse zijn in een showtje. Dat moet je dan voor de eerste hoofdronde doen. Maar dit is wel weer het andere uiterste, ja.
Dat je dit niet live op TV moet doen snap ik ook wel, maar ze zenden nota bene zo ongeveer elke districtsbekerrondeloting uit via social media/youtube en dan zend je dit niet openbaar uit... Snap het echt niet
 
Bovenaan