KNVB Beker 2024-2025

JMD

Well-known member
De trainer van Telstar hoopte op een thuiswedstrijd tegen een grote club, goed voor de kas zei hij er bij.
Het is echt jammer dat pas vanaf de 1/8 finales de recettes gedeeld worden, anders had Telstar een leuk sommetje overgehouden aan dit duel.

Batigoal

Well-known member
Zo erg is het toch niet dat het in de Amsterdam Arena is? Het stadionnetje in Velsen lijkt mij niet berekend op de vele Ajax supporters en voor de Telstar supporters is het geen straf om naar Amsterdam te gaan.
Als Ajacied is dat niet erg uiteraard, maar ik had Telstar wel volle bak thuis gegund.

JMD

Well-known member
Als Ajacied is dat niet erg uiteraard, maar ik had Telstar wel volle bak thuis gegund.
En ik als PSV-er Koninklijke HFC.
Sowieso is dat op die manier veel leuker (alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor die spelers ook gaaf is om in de ArenA of het Philips (of de Kuip) te spelen).

Ik ben het dus in deze wel met Van Gangelen eens dat je ook in deze ronde amateurclubs gewoon thuis moet laten spelen tegen BVO's. (en misschien ook wel KKD tegen ere)

Forza AZ

Well-known member
Ik ben het dus in deze wel met Van Gangelen eens dat je ook in deze ronde amateurclubs gewoon thuis moet laten spelen tegen BVO's. (en misschien ook wel KKD tegen ere)
Ik vind de Franse regel nog steeds het beste: Als er 2 of meer niveaus verschil is, dan speelt de club uit het laagste niveau thuis.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
En ik als PSV-er Koninklijke HFC.
Sowieso is dat op die manier veel leuker (alhoewel ik me wel kan voorstellen dat het voor die spelers ook gaaf is om in de ArenA of het Philips (of de Kuip) te spelen).

Als een semi-profclub uit loot naar Almere heeft niemand daar zin in, maar mogen ze in de Arena of Kuip spelen dan willen ze dat heel graag. Je gaat er dus nooit overeenstemming over krijgen.

Laat het dus maar lekker zoals het nu is.

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan