KNVB Beker 2023-2024

JMD

Well-known member
Feyenoord - FC Groningen staat trouwens op donderdag ipv woensdag vanwege de (troost)finale van de Nations League dames op woensdag in Heerenveen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb er eigenlijk weinig vertrouwen in, NEC is gewoon 3 klassen beter dus zou het gewoon een dikke stunt zijn mocht Cambuur het redden. Maar goed, wie van RKC verliest kan ook met de druk van de favorietenrol onderuit gaan in een kolkend Cambuur Stadion. Moet Cambuur NEC wel gelijk bij de strot pakken want als NEC van minuut 1 af de regie pakt en Cambuur wat achter de feiten aan holt krijgt NEC het stadion ook wel rustig, dat is toch vaak hoe het gaat, een wisselwerking.
Hoe dan ook, ik hef d’r sin in!
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur kan vrijuit voetballen en moeten vanaf de begin de beuk erin gooien en zorgen dat het een vecht wedstrijd word. De sfeer zal volledig opgepompt worden en het stadion zal hopelijk kolken als vanouds.

Ik pak hoop uit dat wij het tegen de topploegen in de KKD uitstekend hebben gedaan, tegen de top 5 nog geen wedstrijd verloren, voetballende ploegen liggen ons beter.

Heb er ongelofelijk veel zin in, dat wij zo'n grote wedstrijd nog mee mogen maken in dit stadion is een droom, die hopelijk helemaal uitkomt.

Nu al last van spanning, lang geleden dat ik dit zo heb gehad, morgenochtend nog even werken en dan maar snel de stad in.

FORZA CAMBUUR!
 

erka

Well-known member
Succes mannen! Kan me goed voorstellen dat jullie nu de kriebels hebben, een halve finale is toch echt heel wat anders dan een kwartfinale. Eén goede dag en je bent in De Kuip voor de finale.
 

erka

Well-known member
Allemachtig wat een kitscherige teringherrie zeg. Eindelijk is dat lawaai met die wijven voorbij en horen we sfeer uit het stadion.
 

erka

Well-known member
Hahaha, buiten het stadion gaat alle vuurwerk dat er nog in Leeuwarden lag sinds oud en nieuw nu de lucht in.

Wat is dit joh? Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt bij een voetbalwedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan