KNVB Beker 2023-2024

JMD

Well-known member
Dit speelt PSV tot 2x toe wel verschrikkelijk slecht uit... Maar goed, dan blijft het 3-1 ipv 4-1...

Volgende week Feyenoord, zou de 3e keer dit seizoen zijn dat we winnen in de Kuip...
 

gevegt

Well-known member
Bij vlagen is het idd echt briljant maar zowel zaterdag als vandaag is het ook zeer slordig in grote fases. Dat hadden we voor de winterstop niet.
Behalve Bakayoko natuurlijk, die was voor de winterstop ook al heel slecht.
 

Jacco

Well-known member
Gefeliciteerd PSV'ers maar weer.
3-1 lijkt me een terechte uitslag.
Blij met het tegendoelpunt, meer zat er ook niet echt in.
 

stc

Well-known member
Het is een schande dat Twente zo hoog staat op de ranglijst.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jacco

Well-known member
Welke ploegen zouden het beter doen tegen PSV?
Ik ben bang dat je het dan niet moet zoeken in de eredivisie
 

stc

Well-known member
Welke ploegen zouden het beter doen tegen PSV?
Ik ben bang dat je het dan niet moet zoeken in de eredivisie
Die trainert had met Steyn moeten beginnen. Ze speelde laatste 15 minuten beter. Moet nog heel veel gebeuren bij Twente willen ze de top halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Die trainert had met Steyn moeten beginnen. Ze speelde laatste 15 minuten beter. Moet nog heel veel gebeuren bij Twente willen ze de top halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Hij heeft ook al toegegeven dat hij achteraf gesproken een verkeerde tactiek heeft gekozen.
 

Jacco

Well-known member
Weet ik niet. Wat ik wel waardeer aan Joseph Oosting is dat hij de tactiek afstemt op de tegenstander.
Kan goed gaan, kan fout gaan.
Tegen PSV had het uiteindelijk weinig uitgemaakt.
Het is ook logisch dat als je 3-1 achterstaat dat je meer risico neemt,
De 4-1 zat uiteindelijk meer in de lucht dan de 3-2, maar je moet er wel voor gaan.
 

stc

Well-known member
Weet ik niet. Wat ik wel waardeer aan Joseph Oosting is dat hij de tactiek afstemt op de tegenstander.
Kan goed gaan, kan fout gaan.
Tegen PSV had het uiteindelijk weinig uitgemaakt.
Het is ook logisch dat als je 3-1 achterstaat dat je meer risico neemt,
De 4-1 zat uiteindelijk meer in de lucht dan de 3-2, maar je moet er wel voor gaan.
Ze hadden vanaf het vanaf begin moeten laten zien. Zo'n Brenet en Propper komen gewoon te kort voor de (sub)top. Voorts ben ik geen voorstander van een Sadilek, kojo en Rots.

Die fans mogen ook andere liedjes gaan zingen net zoals de psv fans.

Dat Twente van binnenuit is soms interessant om te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Weet ik niet. Wat ik wel waardeer aan Joseph Oosting is dat hij de tactiek afstemt op de tegenstander.
Kan goed gaan, kan fout gaan.
Tegen PSV had het uiteindelijk weinig uitgemaakt.
Het is ook logisch dat als je 3-1 achterstaat dat je meer risico neemt,
De 4-1 zat uiteindelijk meer in de lucht dan de 3-2, maar je moet er wel voor gaan.
Wat mij vooral opviel dat Oosting zijn spelers laat kiezen hoe te verdedigen bij standaard situaties.
Zijn spelers willen liever in de zone verdedigen terwijl je tegen een ploeg speelt die heel sterk inde lucht is.
Geen wonder dat de Jong dan zo kan inkoppen.

Oosting is trouwens niet de enige die zijn spelers dat laat beslissen.
Onbegrijpelijk.
 

Jacco

Well-known member
Ja ok, het is Oosting niet gelukt om een goed antwoord te vinden op het spel van PSV.
Hij heeft het wel geprobeerd.
Achteraf gezien waren er veel dingen die Twente anders had kunnen doen, maar uiteindelijke blijft het een ongelijke strijd.
Veel succes tegen Feyenoord!
 

gevegt

Well-known member
Ja ok, het is Oosting niet gelukt om een goed antwoord te vinden op het spel van PSV.
Hij heeft het wel geprobeerd.
Achteraf gezien waren er veel dingen die Twente anders had kunnen doen, maar uiteindelijke blijft het een ongelijke strijd.
Veel succes tegen Feyenoord!
Dankjewel.
Oosting kan ik wel waarderen, er zijn niet veel trainers die hun verlies toegeven, laat staan dat het mede hun fout is.
 

Jacco

Well-known member
Ik denk echt niet dat het een enorme fout van Oosting was.
Met zijn standaard opstelling verloor hij in Enschede van PSV.
Logisch dat hij wat anders probeert.
Dat wil niet zeggen dat hij met zijn standaard opstelling vandaag beter had gepresteerd. Zullen we nooit weten.
Hun fout of hun verdienste vind ik dus een beetje teveel.
 

stc

Well-known member
Wat mij betreft wordt Ugalde meerdere wedstrijden geschorst. Wat een schandalige overtreding van deze man op Ramalho.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Hercules mocht niet in de Galgenwaard tegen Cambuur omdat FC Utrecht bang was voor de staat van het veld. Dus week Hercules uit naar Zoudenbalch, het trainingscomplex van de FC Utrecht. Veld is nu onbespeelbaar, duel afgelast. Zal ongetwijfeld ook volgende week ingehaald worden.
 

Bernardo

Well-known member
Onbegrijpelijk dat ie dan zo laat word afgelast, je maakt mij niet wijs dat het veld dan vanmiddag rond 13.00 uur wel speelbaar was
 
Bovenaan