Abubakari
Well-known member
Kampioen, in Dortmund uit de CL en in Leeuwarden uit de beker.Niet normaal wat een voetbal, waar gaat het dit seizoen allemaal eindigen voor PSV?
Verder nog vragen?
Kampioen, in Dortmund uit de CL en in Leeuwarden uit de beker.Niet normaal wat een voetbal, waar gaat het dit seizoen allemaal eindigen voor PSV?
Behalve Bakayoko natuurlijk, die was voor de winterstop ook al heel slecht.Bij vlagen is het idd echt briljant maar zowel zaterdag als vandaag is het ook zeer slordig in grote fases. Dat hadden we voor de winterstop niet.
Die trainert had met Steyn moeten beginnen. Ze speelde laatste 15 minuten beter. Moet nog heel veel gebeuren bij Twente willen ze de top halen.Welke ploegen zouden het beter doen tegen PSV?
Ik ben bang dat je het dan niet moet zoeken in de eredivisie
Hij heeft ook al toegegeven dat hij achteraf gesproken een verkeerde tactiek heeft gekozen.Die trainert had met Steyn moeten beginnen. Ze speelde laatste 15 minuten beter. Moet nog heel veel gebeuren bij Twente willen ze de top halen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ze hadden vanaf het vanaf begin moeten laten zien. Zo'n Brenet en Propper komen gewoon te kort voor de (sub)top. Voorts ben ik geen voorstander van een Sadilek, kojo en Rots.Weet ik niet. Wat ik wel waardeer aan Joseph Oosting is dat hij de tactiek afstemt op de tegenstander.
Kan goed gaan, kan fout gaan.
Tegen PSV had het uiteindelijk weinig uitgemaakt.
Het is ook logisch dat als je 3-1 achterstaat dat je meer risico neemt,
De 4-1 zat uiteindelijk meer in de lucht dan de 3-2, maar je moet er wel voor gaan.
Wat mij vooral opviel dat Oosting zijn spelers laat kiezen hoe te verdedigen bij standaard situaties.Weet ik niet. Wat ik wel waardeer aan Joseph Oosting is dat hij de tactiek afstemt op de tegenstander.
Kan goed gaan, kan fout gaan.
Tegen PSV had het uiteindelijk weinig uitgemaakt.
Het is ook logisch dat als je 3-1 achterstaat dat je meer risico neemt,
De 4-1 zat uiteindelijk meer in de lucht dan de 3-2, maar je moet er wel voor gaan.
Dankjewel.Ja ok, het is Oosting niet gelukt om een goed antwoord te vinden op het spel van PSV.
Hij heeft het wel geprobeerd.
Achteraf gezien waren er veel dingen die Twente anders had kunnen doen, maar uiteindelijke blijft het een ongelijke strijd.
Veel succes tegen Feyenoord!