KNVB Beker 2023-2024

stc

Well-known member
Wat mij vooral opviel dat Oosting zijn spelers laat kiezen hoe te verdedigen bij standaard situaties.
Zijn spelers willen liever in de zone verdedigen terwijl je tegen een ploeg speelt die heel sterk inde lucht is.
Geen wonder dat de Jong dan zo kan inkoppen.

Oosting is trouwens niet de enige die zijn spelers dat laat beslissen.
Onbegrijpelijk.
In de zone werkt niet tegen PSV. Ik heb de goal van de Jong nog een aantal keer bekeken. Brenet checked alleen de bal en niet welke spelers in zijn zone komen. Dus Brenet heeft niet staan op te letten.
 

JMD

Well-known member
In totaal dus 5 eredivisieploegen in de 1/4 finale (AZ, NEC, Fortuna S, Vitesse en Feyenoord of PSV), 2 KKD-clubs (ADO Den Haag en FC Groningen) en of nog een KKD-club of een 3e divisionist (Hercules of Cambuur).

Zaterdagavond wordt geloot...

(het grote voordeel voor PSV dat het duel tegen Feyenoord nog niet gespeeld is, is dat we zeker weten dat als we doorgaan we iig een thuiswedstrijd hebben ;) ) (maar het zou ook precies in dit seizoen passen (met weinig topclubs die ver komen) dat het AZ - Feyenoord/PSV wordt...)
 

JMD

Well-known member
Hercules - Cambuur naar donderdag a.s.. Dinsdag a.s. wilde men niet omdat er dan veel regen voorspeld wordt en de kans groot is dat er dan weer niet gespeeld kan worden, woensdag mocht van ESPN niet omdat er dan al Feyenoord - PSV is.
 

Bernardo

Well-known member
Hercules - Cambuur naar donderdag a.s.. Dinsdag a.s. wilde men niet omdat er dan veel regen voorspeld wordt en de kans groot is dat er dan weer niet gespeeld kan worden, woensdag mocht van ESPN niet omdat er dan al Feyenoord - PSV is.
ESPN 🤮
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Haha, bizar, als PSV van Feyenoord wint spelen dus 3 rondes op rij tegen een andere ploeg in de top 4.
 

JMD

Well-known member
(het grote voordeel voor PSV dat het duel tegen Feyenoord nog niet gespeeld is, is dat we zeker weten dat als we doorgaan we iig een thuiswedstrijd hebben ;) ) (maar het zou ook precies in dit seizoen passen (met weinig topclubs die ver komen) dat het AZ - Feyenoord/PSV wordt...)
En zo gebeurt het dus ook. Feyenoord (of PSV) natuurlijk thuis, want dat is zo ongeveer traditie de laatste jaren en dat het AZ zou worden zit in dit seizoen opgesloten...
 

Abubakari

Well-known member
Mooie loting, Cambuur en Groningen thuis tegen clubs waar je niet van hoeft re verliezen. Finale Cambuur-Groningen zou wel leuk zijn.
 

stc

Well-known member
Ik heb er een hard hoofd in dat PSV morgen een positief resultaat boekt tegen Feyenoord

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan