KNVB Beker 2023-2024

JMD

Well-known member
Odgaard benut de penalty en AZ is door... 4-2.

Zal mij niks verbazen als AZ in de kwartfinale de winnaar van Feyenoord/PSV/Twente tegenkomt, zo'n seizoen is het wel...
 

Jacco

Well-known member
Ik ken de spelers niet op het oog waren de gemiste penalties van Quick Boys van jonge invallers.
Vraag me af of dat de beste penaltynemers zijn.
 

Jef400

Well-known member
„Die fans zaten niet allemaal in het uitvak, volgens mij. Ze kregen extra kaartjes voor de vakken ernaast? Ik vind dat wel een beetje apart, dat zij zo veel supporters mogen meenemen. Die steun hielp hen toen ze op zoek gingen naar de 2-2. Dat kan niet de bedoeling zijn. In het veld ben je daar niet zo mee bezig, maar na mijn wissel keek ik toch wel met verbazing om me heen. Gek om te zien. AZ heeft er vast zo zijn redenen voor, maar ik had het anders gedaan.”

Pascal Jansen tegen het NHD na de bekerwedstrijd tegen Quick Boys. Ik weet niet hoe de AZ'ers hier tegenaan kijken. Maar ik vind dit excuus bijna te lachwekkend om serieus te kunnen nemen.
 

JMD

Well-known member
Dan had AZ het idd zelf uit moeten verkopen... Jansen toont weer eens aan dat AZ soms voor Altijd Zeuren kan staan... ;)

In Engeland is het bv juist zo dat er in de FA Cup meer uitsupporters mogen meenemen dan bij competitieduels. (het dubbele volgens mij)
 

Jef400

Well-known member
Je verkoopt zelf amper 5.000 kaarten. Zelfs de skyboxen worden weggegeven bij de Vomar en dan ga je hier over lopen zeiken. Kleinzieliger vind je het zelden.
 

Forza AZ

Well-known member
Pascal Jansen tegen het NHD na de bekerwedstrijd tegen Quick Boys. Ik weet niet hoe de AZ'ers hier tegenaan kijken. Maar ik vind dit excuus bijna te lachwekkend om serieus te kunnen nemen.
Hij kan zich beter druk maken om het gebrek aan beleving van z'n spelers. Als Eredivisieclub moet je gewoon eenvoudig winnen thuis van een club uit de Tweede Divisie ongeacht of die nu 750 of 2200 fans in het stadion hebben zitten.
 

Reinoud

Well-known member
Hij kan zich beter druk maken om het gebrek aan beleving van z'n spelers. Als Eredivisieclub moet je gewoon eenvoudig winnen thuis van een club uit de Tweede Divisie ongeacht of die nu 750 of 2200 fans in het stadion hebben zitten.
Derde Klasse daarentegen 🙈
 

JMD

Well-known member
Nou Til, die mag er in...

Grootste nadeel dat Veerman niet kan spelen is dat Bakayoko nu alle corners neemt, dat wordt bukken bij de 1e paal.
 

JMD

Well-known member
PSV wordt slordig... Begon net als zaterdag heel goed, maar gaat nu klooien...
 

JMD

Well-known member
Zou Bakayoko weten dat de corner ook voorbij de 1e paal mag komen. Zowel vandaag als zaterdag nog geen corner voorbij de 1e paal gekregen...
 
Bovenaan