KNVB Beker 2023-2024

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk dit. Er zitten 2200 man uit Kattuk en die gedragen zich de hele avond al keurig (en zeker bij QB gaat het best nog wel eens mis langs de lijn), maar tijdens het juichen wordt (ongetwijfeld in de euforie) een bekertje op het veld gegooid... Laat dat toch... Het beker gooien is al zoveel minder als begin dit seizoen, men heeft echt geleerd. Maar blijkbaar wil de KNVB emotieloze sukkels op de tribune hebben.

De scheidsrechter zal ongetwijfeld gepromoveerd worden naar een hoger niveau, want die heeft keurig de wetten van de KNVB gevolgd en dat plichtsbesef zonder nadenken hoort natuurlijk te worden beloond... Want zelf nadenkende scheidsrechters heeft de KNVB er al genoeg van, Nijhuis, Makkelie en dan houdt het wel op...
 

JMD

Well-known member
Vorig voorjaar kon ik me er nog iets bij voorstellen, toen liep het echt uit de hand. Elke scheidsrechterlijke beslissing tegen de thuisclub was goed voor minstens 10 bekers op het veld. Dat was echt belachelijk. Maar dat is echt onder controle, nu is het alleen 'vreugdebier'... Dat vind ik toch wel iets anders...

We gaan direct verlengen.
 

JMD

Well-known member
Ongelooflijk, waarom moet die VAR zo lang kijken, daar hoefde je met dat beeld niet eens lijnen voor te trekken.
 

JMD

Well-known member
Nou, nu ff niet staken svp
Ik zie nu pas dat het al bijna twaalf uur is... Lekker dan, je zal er zijn als supporter, ben je niet voor enen thuis, terwijl je toch wel redelijk dicht in de buurt woont. En door verlengingen kan het later worden, maar je bent ook minstens 30' kwijt aan dat idiote staken
 

Maasveld

Well-known member
Ik zie nu pas dat het al bijna twaalf uur is... Lekker dan, je zal er zijn als supporter, ben je niet voor enen thuis, terwijl je toch wel redelijk dicht in de buurt woont. En door verlengingen kan het later worden, maar je bent ook minstens 30' kwijt aan dat idiote staken
Vandaar dat het zo leeg is.
 

JMD

Well-known member
Deze van Van Brederode is niet goed, maar de keeper ligt al in de andere hoek... 3-1 Bijna over nu
 
Bovenaan