KNVB Beker 2022-2023

Pascallovic

Well-known member
Tadic is het wat dat betreft hardgrondig met hem eens, zo bleek.
Ik heb Tadic nergens omheen horen draaien en linksom of rechtsom draagt hij die band op zijn manier. Homohater Kokcu kon zelfs die geste niet doen. Maar meer respect voor hem inderdaad.
 

Abubakari

Well-known member
Meer respect voor Kokcu inderdaad die voor de camera er schijnheilig omheen draait dat homo’s in zijn geloof minderwaardig zijn en dat hij tot in het diepste van ziel voor dat geloof staat.
Allebei beschamend. Als je die band niet wil dragen moet je de aanvoerdersband maar (en dan niet voor 1 wedstrijd) aan een ander geven. Je representeerd je club en dat doe je op een slechte wijze als je je eigen belang of geloof voorop stelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb jou hier enkel over Tadic gehoord. En over Getafe Amsterdam. En over wat een vreselijke kutclub Ajax volgens jou is.
Het kan je ontgaan zijn maar er is woensdag nog iets gebeurd wat niet zo netjes was, maar dat zal in jouw ogen ongetwijfeld de schuld van Tadic zijn.

Als ik je niet zo hoog zou hebben zitten, dan zou ik nu terug gaan scrollen wat ik nou precies heb gepost. Ik vertrouw erop dat jij dat netjes hebt uitgeplozen en dat deze weergave 100% accuraat is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb Tadic nergens omheen horen draaien en linksom of rechtsom draagt hij die band op zijn manier. Homohater Kokcu kon zelfs die geste niet doen. Maar meer respect voor hem inderdaad.

Is dan toch helemaal prima. Op een enkeling na hebben alle Ajax supporters de voorkeur voor de manier van Tadic en op een enkeling na de Feyenoord supporters voor de manier van Kökçü.

Het enige zorgelijke is wel dat er ziekelijk veel Feyenoord supporters zelfs extreem blij met Kökçü zijn vanwege die lui zwaar homofoob zijn. Die ruimte biedt Tadic dan weer niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb Tadic nergens omheen horen draaien en linksom of rechtsom draagt hij die band op zijn manier. Homohater Kokcu kon zelfs die geste niet doen. Maar meer respect voor hem inderdaad.
Homohater is echt zwáár overdreven en dat weet je zelf ook wel.
 

Pascallovic

Well-known member
Homohater is echt zwáár overdreven en dat weet je zelf ook wel.
Meer respect hebben voor iemand die de band niet draagt, daarmee niet de waarde van de club uitdraagt en om de werkelijke reden heen draait t.o.v. iemand die de band wel draagt maar verbergt is ook zwaar overdreven. Het is van zowel Tadic als Kokcu triest dat ze hem niet (normaal) dragen. Niks meer respect voor de 1 of voor de ander.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Meer respect hebben voor iemand die de band niet draagt, daarmee niet de waarde van de club uitdraagt en om de werkelijke reden heen draait t.o.v. iemand die de band wel draagt maar verbergt is ook zwaar overdreven. Het is van zowel Tadic als Kokcu triest dat ze hem niet (normaal) dragen. Niks meer respect voor de 1 of voor de ander.
Akkoord.
 

Maasveld

Well-known member
Dit dus. Weinig mis met wat Tadic deed gezien wat er tijdens een wedstrijd allemaal over en weer wordt geroepen. Kokcu zelf na afloop ook gewoon met een nette reactie dat het allemaal weinig voorstelde.

Al weet Kokcu ook wel dat het niet handig is als juist hij na de afgelopen weken over respect zou beginnen. Slim van hem om het te downplayen.
Het kan er wellicht ook mee te maken hebben dat Kökcu wist dat ie aan een rode kaart was ontsnapt en daarom maar wijselijk zijn mond hield.
 

De Wolf

Well-known member
Meer respect hebben voor iemand die de band niet draagt, daarmee niet de waarde van de club uitdraagt en om de werkelijke reden heen draait t.o.v. iemand die de band wel draagt maar verbergt is ook zwaar overdreven. Het is van zowel Tadic als Kokcu triest dat ze hem niet (normaal) dragen. Niks meer respect voor de 1 of voor de ander.
Ik vind dat hele gedoe met die band overdreven. Moest ineens vanwege Qatar.
Kokcu is moslim en die hebben net als gereformeerden nog wat moeite met homofilie.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dat hele gedoe met die band overdreven. Moest ineens vanwege Qatar.
Al ver voor Qatar (Vanaf 2017) werd er onder de actie #alltogetherchallenge 1 of meerdere speelweekenden in het het seizoen met een echte regenboog aanvoerdersband gespeeld. Dat is later veranderd in die 'one love band' en hebben ze er ook andere betekenissen aan gegeven. Ik zou dit dus niet als iets van vanwege Qatar zien.

 

stc

Well-known member
Higler is de scheidsrechter in de finale. Van Zuilen en Diks zijn de assistent scheidsrechters. Van der Eijk is 4de man. Dieperink is VAR en vandeursen is AVAR.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd wat vanavond gaat brengen. Vorige week was ik wel redelijk zeker van een zege van PSV, met name doordat PSV thuis speelde. Vandaag hebben we dat voordeel niet. Tevens kan ik me niet voorstellen dat Ajax opnieuw zo slecht speelt als afgelopen zondag, en verder kan Alvarez nu wel mee doen.

De laatste 2x dat PSV de beker wist te winnen haalde het het jaar erna weer de finale, maar verloor die steeds. In 2006 tegen Ajax en in 2013 tegen AZ. Tijd voor verandering en voor het eerst sinds eind jaren 80 de beker 2x op rij te winnen.

Hups PSV!!!
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe de heer Drommel gaat keepen vandaag. Ik ga ervanuit dat vandaag zijn laatste wedstrijd is waar hij begint in de basis.
 

JMD

Well-known member
Ajax soort van underdog sinds vorige week, dus wint Ajax. Maar da's logisch.
Jep. Heb idd dezelfde vibes als voor Feyenoord - Ajax voor de beker, toen gaf niemand een cent voor Ajax, maar wonnen ze wel... Nu zie je hetzelfde gebeuren.
 

Abubakari

Well-known member
Jep. Heb idd dezelfde vibes als voor Feyenoord - Ajax voor de beker, toen gaf niemand een cent voor Ajax, maar wonnen ze wel... Nu zie je hetzelfde gebeuren.
En Twente uit. Nog steeds de enige thuiswedstrijd die Twente dit seizoen verloor.
 
Bovenaan