KNVB Beker 2022-2023

stc

Well-known member
Opstelling PSV: Drommel; Teze, Ramalho, Branthwaite, Van Aanholt; Sangaré, Til, Veerman; Bakayoko, De Jong, Simons.
 

JMD

Well-known member
Opstelling PSV: Drommel; Teze, Ramalho, Branthwaite, Van Aanholt; Sangaré, Til, Veerman; Bakayoko, De Jong, Simons.
Als ik zo snel kijk is het hetzelfde veldteam (behalve dus Drommel) als dat PSV vorige week opstelde... Vind het nog steeds jammer dat Guti niet vaker speelt.

Ben echter benieuwder wie Ajax opstelt, dat PSV met zo ongeveer hetzelfde team zou komen na het duel van vorige week is logisch.
 

stc

Well-known member
Wisselspelers PSV: Benitez, Waterman, Fabio Silva, Hazard, Gutierrez, Boscagli, El Ghazi, Mwene, Savio, Fofano, Leysen, Seelt
 

stc

Well-known member
AJAX: Rulli, Sánchez, J.Timber, Álvarez, Hato, Klaassen, Tadic, Grillitsch, Berghuis, Brobbey, Bergwijn
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Als ik zo snel kijk is het hetzelfde veldteam (behalve dus Drommel) als dat PSV vorige week opstelde... Vind het nog steeds jammer dat Guti niet vaker speelt.

Ben echter benieuwder wie Ajax opstelt, dat PSV met zo ongeveer hetzelfde team zou komen na het duel van vorige week is logisch.
Gutierrez gaat volgende week weer spelen tegen Sparta, want dan is Sangare geschorst voor 1 wedstrijd. Savio zit weer op de bank bij PSV.
 

JMD

Well-known member
AJAX: Rulli, Sánchez, J.Timber, Álvarez, Hato, Klaassen, Tadic, Grillitsch, Berghuis, Brobbey, Bergwijn
Lijkt een logische opstelling. Tadic op 10 zo te zien. Met Brobbey gaan we veel problemen krijgen...
 

stc

Well-known member
Hup Ajax!!! Altijd hoop houden op een goeie wedstrijd. Zou lekker zijn als we de beker weten te winnen.
Ajax gaat vandaag uit een ander vaatje tappen als vorige week. Zijn tot op het bot gemotiveerd om PSV van het veld te spelen en te winnen.
 

stc

Well-known member
Lijkt een logische opstelling. Tadic op 10 zo te zien. Met Brobbey gaan we veel problemen krijgen...
Ik mag hopen dat v Nistelrooy weer een tactisch plan klaar heeft liggen. Ajax heeft een voordeel dat Alvarez er weer bij is. Ik vind hem veel beter dan Bassey.
 

Batigoal

Well-known member
De irritaties over en weer beginnen alweer op te lopen. Maar in vrijwel alle gevallen is er niks aan de hand.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan