KNVB Beker 2022-2023

Batigoal

Well-known member
Wat een nare sfeer van beide kanten. Komt de wedstrijd niet ten goede. Ga gewoon eens voetballen man.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Wat een nare sfeer van beide kanten. Komt de wedstrijd niet ten goede. Ga gewoon eens voetballen man.
Net voor de 1-0 gebeurde dat ook eindelijk, maar daarna is het weer helemaal verdwenen...

Als Berghuis hier debal goed speelt is het 2-0
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Weinig voetbal veel kinderlijk gezeur.
Wordt niet erg warm van de wedstrijd.
Het zonnetje schijnt dat is wel lekker maar misschien kunnen ze wel een regenbui gebruiken om af te koelen.
 

stc

Well-known member
Psv heeft het vandaag niet zo goed voor elkaar. Ajax 10x beter

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Juist. Want dat opgefokte slaat ook over op de tribune.
Wat mij betreft mogen de spelers van Ajax, PSV en Feyenoord eens een keer een dag bij elkaar gaan zitten en alles dan binnenskamers op tafel gooien, want de onderlinge duels barsten van dit soort opstootjes. `dat slaat over op de tribune.
Dat je wil winnen mooi, maar dit gaat echt gewoon te ver. Net als dat continue doen alsof je levensgevaarlijk geraakt bent. Vroeger kon dat nog wel eens de scheids misleiden,maa nu moet VAR lukt dat toch niet meer.
Dit postte ik vorige week in het wedstrijdtopic. En het is nog erger geworden. De KNVB mag echt wel eens ingrijpen nu, want het slaat helemaal nergens meer op...

Lijkt wel een beetje op de tijd van Mourinho bij Real, toen was het in duels met Barcelona ook constant geëtter van beide kanten, gezuig enz...
 

JMD

Well-known member
Psv heeft het vandaag niet zo goed voor elkaar. Ajax 10x beter
Dat is ook wat overdreven. PSV speelt zichzelf gewoon uit de wedstrijd door continu met andere zaken bezig te zijn. En net voor de 1-0 kwamen ze eindelijk wel eens tot kansen en leek het ergens op. Na de 1-0 is dat weer helemaal weg.
 

JMD

Well-known member
Nou kom op PSV!!!! Voetballen ipv met andere dingen bezig zijn.

Rensch komt voor Sanchez bij Ajax
 
Bovenaan