Dat heeft ook nooit wat voorgesteld.Haags kwartiertje stelt helemaal niets voor.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ben wel benieuwd van wie die positieve verhalen komen dan. Ik vond het zeer matig, aantal keer onnodig balverlies en nauwelijks spannende ballen. Paar breedtepassjes gingen wel goed, maar daar is alles mee gezegd.Ik lees juist vooral positieve verhalen over Grillitsch gisteren. Dat er een keer iemand stond die ballen naar voren speelde en dat ie de voorkeur boven bijvoorbeeld Taylor zou moeten krijgen.. Heb zelf vooral zoiets dat we tegen de nummer 11 van de KKD speelden, dus dat deze wedstrijd uberhaubt weinig zegt over het niveau van individuele spelers.
Beschouwingen van fans op zowel VZ als twitter. Natuurlijk raaskallen die ook maar wat, echter in zijn algemeenheid proefde ik daar een positieve tendens.Ben wel benieuwd van wie die positieve verhalen komen dan. Ik vond het zeer matig, aantal keer onnodig balverlies en nauwelijks spannende ballen. Paar breedtepassjes gingen wel goed, maar daar is alles mee gezegd.
Beschouwingen van fans op zowel VZ als twitter. Natuurlijk raaskallen die ook maar wat, echter in zijn algemeenheid proefde ik daar een positieve tendens.
Ik vond hem anders best leuk in de return van de play-off finale eind vorig seizoen.Haags kwartiertje stelt helemaal niets voor.
Daar heb ik ook behoorlijk van genoten, ja!Ik vond hem anders best leuk in de return van de play-off finale eind vorig seizoen.
Spakenburg - Ajax dus op zaterdagavond.Netjes gemanipuleerd van de KNVB. Geen klassieker in de finale!
Ga je er vanuit dat PSV gaat verliezen van Spakenburg?Spakenburg - Ajax dus op zaterdagavond.
Jij niet dan met dit ongeregeld zooitje en slechte trainer bij ons?Ga je er vanuit dat PSV gaat verliezen van Spakenburg?
Ga je er vanuit dat PSV gaat verliezen van Spakenburg?
Ik kan er maar beter niets meer over zeggen.Jij niet dan met dit ongeregeld zooitje en slechte trainer bij ons?
Nee, er zijn belangrijkere zaken in het leven dan voetbal.Spakenburg is op iedere positie beter. Afgelopen dinsdag niet gekeken?