KNVB Beker 2022-2023

Maasveld

Well-known member
Dus de reden dat Feyenoord en Ajax supporters zich niet kunnen gedragen is een betere reden als een club die weigert op de zondag te spelen. Oké, dus achterlijk gedrag is een goede reden om ergens van af te stappen en principe niet. Dus dan moet spakenburg zeggen dat heel het dorp de kuip komt slopen als ze op zondag moeten, dan moet aboutaleb wel de wedstrijd verzetten.
Principe zou best een reden kunnen zijn om ergens vanaf te stappen, maar niet wanneer het, zoals in dit geval, om een achterlijk principe gaat.

Max

Administrator
Forumleiding
Daarnaast is het ook een principe om nooit het individue te straffen, maar altijd alle supporters.

Reinoud

Well-known member
Principe zou best een reden kunnen zijn om ergens vanaf te stappen, maar niet wanneer het, zoals in dit geval, om een achterlijk principe gaat.
Mwah, ben zelf totaal niet gelovig maar om een achterlijk principe te noemen gaat wat ver. Zelf bestuurslid van een Christelijke sportvereniging waarin de statuten ook staat dat er niet op zondag wordt gesport. Lijkt mij dan heel normaal om dat te respecteren.

Feit dat amateur vereniging die niet op zondag wil spelen aan een toernooi meedoet waarin ze pas in de finale op zondag spelen en dat dit nog nooit is voorgekomen lijkt mij niet dat ze dan op voorhand maar niet mee moeten doen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou er overigens ook geen moeite mee hebben om op zaterdag met Feyenoord een finale tegen Spakenburg te spelen. Het gaat uiteraard niet gebeuren, maar het moet toch wel waanzinnig zijn als heel zo’n dorp naar De Kuip gaat.

In de halve finale moet Ajax, PSV of Feyenoord hun ook gewoon meer kaarten geven.

Pascallovic

Well-known member
Ik zou er overigens ook geen moeite mee hebben om op zaterdag met Feyenoord een finale tegen Spakenburg te spelen. Het gaat uiteraard niet gebeuren, maar het moet toch wel waanzinnig zijn als heel zo’n dorp naar De Kuip gaat.

In de halve finale moet Ajax, PSV of Feyenoord hun ook gewoon meer kaarten geven.
PSV zou dat heel graag willen, maar als het publiek te enthousiast is, dan is er instortingsgevaar, vandaar dat het uitvak ook is gehalveerd.

• Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
PSV zou dat heel graag willen, maar als het publiek te enthousiast is, dan is er instortingsgevaar, vandaar dat het uitvak ook is gehalveerd.

Met die Spanjaarden was het ook geen probleem. Daarnaast kun je ook wat PSV’ers in dat uitvak proppen. Als Spakenburg ook daar met 1-4 wint, valt er weinig voor hen te juichen.

Ik begrijp dat ADO niet met de sterkste elf gaat aantreden. Terwijl ze vrijwel die benodigde 96 uur volledige hersteltijd hebben…

Pascallovic

Well-known member
Als er geen uitfans komen verkopen alle clubs die plekken toch gewoon? Of wil Cambuur geen staanplaatsen aan thuisfans verkopen? Volgens mij is het uitvak alleen staanplaatsen. Voor uitfans geen probleem, want die staan toch altijd.

Bernardo

Well-known member
Toen met corona dat we anderhalve meter afstand moesten houden, zaten er ook Cambuur supporters in het uitvak. Zou niet weten waarom dat niet zou mogen?

Abubakari

Well-known member
Las deze week iets over dat het Cambuur geld kost, dus schijnbaar kan of mag het niet. Anders zou het ze geen geld kosten.

Bovenaan