KNVB Beker 2021-22

Forza AZ

Well-known member
Is toch de amateurtak van Ajax?
Klopt, maar dat is niet hetzelfde als het 3e elftal. Want dat zou betekenen dat je spelers vanuit Jong Ajax tijdens het seizoen naar de Ajax-amateurs zou kunnen verschuiven en omgekeerd. En dat kan volgens mij alleen in de transferperiodes net zoals tussen andere clubs.

Abubakari

Well-known member
Ach, dat is Friesland. Iedereen noemt het Ajax amateurs maar hij is de enige die het Ajax 3 noemt. Tikkeltje eigenzinnig, komt vaker voor bij Friezen.

Joost

Well-known member
Ach, dat is Friesland. Iedereen noemt het Ajax amateurs maar hij is de enige die het Ajax 3 noemt. Tikkeltje eigenzinnig, komt vaker voor bij Friezen.
Sinds dit seizoen staat de amateurtak van Ajax bij voetbal.nl weer samen met de proftak dus hij heeft een punt.

JMD

Well-known member

Speelschema 1e ronde bekend.
AJax amateurs dus op donderdagavond. Kan me niet voorstellen dat ze dan Ajax Amateurs op zaterdag 30 oktober laten spelen./

Forza AZ

Well-known member

Speelschema 1e ronde bekend.
AJax amateurs dus op donderdagavond. Kan me niet voorstellen dat ze dan Ajax Amateurs op zaterdag 30 oktober laten spelen./
De competititewedstrijd van Ajax-am uit tegen Sportlust'46 is verplaatst van 30 naar 23 oktober.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan