KNVB Beker 2021-22

Bernardo

Well-known member

Doe dan niet mee aan het bekertoernooi...

Toch opmerkelijk dat het afgelopen jaren in de KKD nooit een probleem was.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Sowieso een trieste stad. Wij moesten toen ook naar Almere omdat ze geen 200 mensen aankonden. Maar goed, die stad word met elke beslissing lachwekkender dus geniet vooral dat je in de provincie woont
 

ALenstra

Well-known member
In ieder geval zal Ajax Amateurs een andere trainer hebben aangezien Detlef Le Grand zijn biezen moet pakken na de ontluisterende 9-0 nederlaag tegen Sportlust'46.
 

Joost

Well-known member
Streppel in de krant vanochtend; we nemen de beker heel serieus.

Diezelfde Streppel; ik zet acht basisspeler op de vank
 

zwammy

Well-known member
Ik sla over, zat er nog aan te denken om te gaan maar nog volle bak haasten en pas tegen een uur of 12 thuis vandaag was toch iets te gortig.
 

Abubakari

Well-known member
En 1-1, misschien toch wel gewoon een visionair, die Streppel.

En feest voor unregistere, ASWH op 1-1 tegen Heracles! Hup ASWH!
 

Mommiej

Well-known member
PEC wint overtuigend met 4-1 van De Graafschap. PEC was ook beduidend sterker dan de topclub uit 1e divisie. Maakt daarmee evenveel goals vanavond in 1 bekerpot als in de 1e 10 wedstrijden van de eredivisie bij elkaar.
 

erka

Well-known member
Dordrecht wordt weer eens uitgeschakeld door een 'amateur'club. Ik heb het eens even opgezocht. 2015 tegen Capelle, 2017 tegen GVVV en nu dus tegen Spakenburg.
 

Abubakari

Well-known member
Toch jammer dat @Unregistere hier niet meer komt. Genoot altijd van zijn bijdragen.
Ja, ik heb hem nog gevraagd waarom hij niet meer langskwam, maar hij was een beetje dvk moe geworden en bleek een Nooord-Ooster allergie opgelopen te hebben. Uitte zich in kromme tenen.
Jammer, ook jammer dat Heracles nog orde op zaken heeft gesteld.

Wat een genie, die Streppel.
 

Joost

Well-known member
En 1-1, misschien toch wel gewoon een visionair, die Streppel.
Den Bosch was ook echt heel erg slecht. De reserves van Roda gaven geen kans weg voor rust (op de inmiddels gebruikelijk blunder na) maar creerden voor rust ook weinig. Na rust Roda veel beter dan Den Bosch en toen 6 minuten voor tijd Vente, Emmers en Limbombe er in kwamen wist je al bijna zeker dat het nog in de reguliere tijd beslist zou worden.
 
Bovenaan