Dit typeert jou heel mooi.👍Het maakt mij niet uit wie er wint, zolang Ajax het maar niet is.
Ja, ik snap de overweging wel, maar toch, je topscorer in zo’n wedstrijd passeren blijft verrassend.Uitleg van Ten Hag dat Brobbey ipv is vanwege de diepte. Lijkt me wel een logische keus.
Onana zou geblesseerd zijn en zit daarom ook niet op de reservebank. Dat is wel heel toevallig...
Alleen Gakpo zou mogelijk in de basis staanWelke speler zou er bij Ajax in de basis staan?
Feyenoord is idd uitgeschakeld, dus dan is het geen echte prijs. Alleen de Conference League is relevant.
Id onsportief gedrag. Daarnaast is Makkelie eigenlijk een softe scheidsrechter.Waarom is het expres de bal keihard tegen iemand aantrappen die op de grond ligt niet eens een kaart waard? Laat staan rood.
Snapt Makkelie nu ook. Terecht geel MartinezId onsportief gedrag. Daarnaast is Makkelie eigenlijk een softe scheidsrechter.
Klopt. Maar daarentegen zou Edward Linskens zich niet zo aanstellen als Pieter Keizer die bal tegen hem aan had geschoten.Id onsportief gedrag. Daarnaast is Makkelie eigenlijk een softe scheidsrechter.
Jol of Blankenstein had al lang geel gegeven
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Klopt. Dat is tegenwoordig ook heel normaal ja. Ze zijn allemaal opgefokt.Klopt. Maar daarentegen zou Edward Linskens zich niet zo aanstellen als Pieter Keizer die bal tegen hem aan had geschoten.
Hij moet dat been niet zo neerzetten nee, maar Tadic raakt hem zo goed als niet.Pingel toch?
Is een schwalbe. Ban mij had Tadic geel mogen hebbenPingel toch?