KNVB Beker 2021-22

JMD

Well-known member
Het is net als afgelopen zondag 1-2. Maar dit is wel een andere dan toen, het had allang 1-4/5 moeten zijn, daar was zondag echt geen sprake van. Toen zou 2-2 niet eens onverdiend zijn geweest, vandaag wel.
 

JMD

Well-known member
Toch jammer, ik had Go Ahead wel een volksfeest gegund en een reis naar de Kuip met 25.000 man. Maar ja, dit was wel duidelijk.
17500.... ;)

Ja, ik ook. Had het ze ook wel gegund, maar PSV meer.

Er van uitgaande dat AZ top4 gaat eindigen is het dus nu zeker dat de top4 van de eindstand van de competitie Europa in mag en plek 5 t/m 8 nacompetitie gaat spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik gun het Vitesse wel weer om Europa in te gaan. Al is het natuurlijk dit keer wel erg twijfelachtig of ze volgend jaar wel een selectie vroegtijdig op orde hebben. Laat in ieder geval een club Europa ingaan die punten kan pakken.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik gun het Vitesse wel weer om Europa in te gaan. Al is het natuurlijk dit keer wel erg twijfelachtig of ze volgend jaar wel een selectie vroegtijdig op orde hebben. Laat in ieder geval een club Europa ingaan die punten kan pakken.
Vitesse heeft nu ook een coefficient (14.000+) waarmee ze in de 3e voorronde zeker een geplaatste status hebben, en dat hebben de overige clubs (9,140+) misschien niet. Vitesse had dit seizoen geluk met Dundalk als geplaatste tegenstander in de 3e voorronde, maar normaal gesproken tref je een sterkere club als je zelf ongeplaatst bent.
 

Batigoal

Well-known member
Eén van de weinige potten dit seizoen waarbij ik het gevoel heb dat Ajax duidelijk de onderliggende partij is. Desalniettemin een hup Ajax! Beetje tegen beter weten in, maar wie weet spelen we een onverwacht goede wedstrijd zoals in de kwartfinale tegen Vitesse.
 

Abubakari

Well-known member
Duidelijk de onderliggende partij? Okay, AZ is in vorm maar Ajax heeft wat goed te maken, dan zijn ze vaak op hun best.
Hopelijk is dat vanavond ook zo. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens meer vertrouwen in heb gehad. Benieuwd hoe het uitpakt dat AZ een soort favorietenrol heeft.
 
Bovenaan