De Groene Scout
Well-known member
En Ajax ook op 2-0
Dan was het niet om 22.00 afgelopen.Verdorie, ik had half 9 in mijn hoofd. Nou ja, hup Ajax en lekkere voorsprong!
Thuis tegen PSV, daar kun je van winnen dat deed AZ ook.Vitesse moet deze nederlaag in het weekend maar rechtzetten. Tegen wie spelen ze dan eigenlijk?
Vitesse moet deze nederlaag in het weekend maar rechtzetten. Tegen wie spelen ze dan eigenlijk?
Lijkt mij ook, sympathieke ploeg hoor. Is kijken tegen wie ze moeten.Vitesse moet deze nederlaag in het weekend maar rechtzetten. Tegen wie spelen ze dan eigenlijk?
Had ik ook niet verwacht, dit gaat geen invloed hebben binnen de lijnen.Hoppakee 4-0! Ajax laat zich afleiden van het nieuws.
Zou je zeggen van niet inderdaad, maar je weet het nooit.Had ik ook niet verwacht, dit gaat geen invloed hebben binnen de lijnen.
Niet op korte termijn, dit met Overmars gaat zich pas wreken over één jaar en verder als er geen goede opvolger komt.Zou je zeggen van niet inderdaad, maar je weet het nooit.
Antony met een heerlijke 5-0!!
Maar Ajax had sowieso een lijstje met eventuele opvolgers voor Overmars klaar moeten hebben liggen want de kans bestaat altijd dat je TD wordt weggeplukt door een andere ploeg, net als met een trainer. Een aderlating is zijn vertrek op sportief gebied zeker, maar je had daar ooit toch al op moeten inspelen. Het wordt mogelijk wel ingewikkelder als je tegelijk 2 nieuwe directeuren moet zoeken (stel Vd Sar vertrekt ook nog).Niet op korte termijn, dit met Overmars gaat zich pas wreken over één jaar en verder als er geen goede opvolger komt.
Als de directeuren weg gaan, blijven de sponsoren wel.Niet alleen directeuren maar ook de sponsors.
Die blijven gewoon hoor. Vieze oompjes lopen op elk kantoor rond, dat is niet exclusief iets voor Ajax. Over twee weken is dit weer oud nieuws en is de storm weer gaan liggen, net zoals je nu ook al weinig meer over the Voice hoort.Niet alleen directeuren maar ook de sponsors.
Laten we nou niet doen of het voortbestaan van Ajax op het spel staat.