KNVB Beker 2021-22

Abubakari

Well-known member
Verdorie, ik had half 9 in mijn hoofd. Nou ja, hup Ajax en lekkere voorsprong!
Dan was het niet om 22.00 afgelopen.

Uitstekende eerste helft, Ajax heerst en maakt de kansen af en creëert daarnaast nog redelijk wat mogelijkheden zonder zelf wat weg te geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse moet deze nederlaag in het weekend maar rechtzetten. Tegen wie spelen ze dan eigenlijk?

Ja, dat gun je Vitesse gezien hun Europese campagne wel. Hopelijk halen ze net zo’n mooie uitslag tegen hun tegenstander dit weekend.
 

Batigoal

Well-known member
Niet op korte termijn, dit met Overmars gaat zich pas wreken over één jaar en verder als er geen goede opvolger komt.
Maar Ajax had sowieso een lijstje met eventuele opvolgers voor Overmars klaar moeten hebben liggen want de kans bestaat altijd dat je TD wordt weggeplukt door een andere ploeg, net als met een trainer. Een aderlating is zijn vertrek op sportief gebied zeker, maar je had daar ooit toch al op moeten inspelen. Het wordt mogelijk wel ingewikkelder als je tegelijk 2 nieuwe directeuren moet zoeken (stel Vd Sar vertrekt ook nog).
 

Abubakari

Well-known member
Niet alleen directeuren maar ook de sponsors.
Die blijven gewoon hoor. Vieze oompjes lopen op elk kantoor rond, dat is niet exclusief iets voor Ajax. Over twee weken is dit weer oud nieuws en is de storm weer gaan liggen, net zoals je nu ook al weinig meer over the Voice hoort.
En mocht er een sponsor weggaan dan staat de volgende alweer klaar. En de opvolger van Overmars komt in een gespreid bedje, ik maak me totaal geen zorgen om de toekomst.

Dus reken je maar niet rijk, Ajax regeert en blijft gewoon regeren.👍😀
 

De Wolf

Well-known member
Het ligt er aan hoe intern de affaire behandeld wordt. Hebben ze het jarenlang niet serieus genomen dan zou een bedrijf als Ziggo kunnen zeggen dat ze om die reden stoppen met sponsoring.
 
Bovenaan