KNVB Beker 2020-2021

Unregistere

Well-known member
ZIjn alle tijden ergens te vinden?

Alle duels staan (in eerste instantie) ingepland voor 20.00 uur.

Dinsdag 6 oktober:

Buitenpost - Capelle
FC Lisse - SteDoCo
DOVO - DVS '33 Ermelo
Noordwijk - Sliedrecht
Staphorst - ASWH
Quick Boys - Roda '46
De Treffers - Barendrecht
GOES - ODIN '59
HHC Hardenberg - GVVV
Spakenburg - AFC
Excelsior Maassluis - Ter Leede
Harkemase Boys - Flevo Boys Emmeloord
Sparta Nijkerk - Rijnsburgse Boys

Woensdag 8 oktober

OFC - DOS Kampen
FC Rijnvogels - UNA
Kozakken Boys - DEM
Achilles Veen - Gemert
Koninklijke HFC - OSS '20
DTS Ede - Unitas
Excelsior '31 - Groene Ster
Westlandia - Scheveningen

Met de aantekening dat Sparta Nijkerk - Rijnsburgse Boys en / of Westlandia - Scheveningen mogelijk niet gespeeld worden.
 

Unregistere

Well-known member
Gaan jullie dan met de bus of met auto's omdat dat wat sneller rijd ?

Normaal gesproken gewoon met de bus. Lekker 's middags al weg, eten bij dat restaurant langs de snelweg met die bruine gordijnen die er al 30 jaar hangen en dan door naar het sportpark.
 

SanMark.

Well-known member
Normaal gesproken snap ik dat. Maar ik vraag nu specifiek over deze wedstrijd, omdat het door de weeks is en aardig ver weg.
 

Unregistere

Well-known member
Dat is juist extra aanleiding om de bus te nemen. Eigen vervoer doen we praktisch nooit, op een paar potjes in de buurt en oefenwedstrijden na.

In het verleden wel vaker doordeweeks wat verder weg gespeeld voor de beker of nacompetitie, dat deden we altijd per bus. Denk dat het niet eens bij iemand opkomt om voor te stellen de auto te pakken, eerlijk gezegd.
 

SanMark.

Well-known member
Oke , ik dacht meer dat het een stukje sneller is en vooral de terug weg lijkt mij dat wel prettig als mensen de volgende dag weer moeten werken.

Word er op de terug weg bij jullie nog wat bier gedronken ?
 

SanMark.

Well-known member
Het is ook veel gezelliger. Toen ik nog voetbalde was het ook de heen weg wat kaarten en dan de terug weg bier drinken in de bus.

Het was ook nooit , 45 minuten rijden maar circa 3 of 4 flesje rijden.
 

SanMark.

Well-known member
O ja bij jullie woont natuurlijk niet iedereen in de omgeving van de club. Bij ons kwam/komt 70 a 80 % van de selectie uit het dorp dus die kwamen allemaal lopend dan wel op de fiets naar het sportveld.
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat scheelt wel een slok op de borrel uiteraard.

Van de 20 kunnen er 3 lopend, 1 op de fiets voor een klein stukje en 6 voor een iets langer stukje. Dus die kunnen zich het meest uitleven. De rest moet dan een bob of logeeradres regelen. ;)
 

JMD

Well-known member
Het is ook veel gezelliger. Toen ik nog voetbalde was het ook de heen weg wat kaarten en dan de terug weg bier drinken in de bus.

Het was ook nooit , 45 minuten rijden maar circa 3 of 4 flesje rijden.
Hoe hoog heb jij gevoetbald SanMark?
 

SanMark.

Well-known member
3de klasse maximaal niet zo heel goed dus.

Dienende speler met een aardig inzicht en coachend vermogen.

Bij de derde helft was ik een dragende speler.
 

JMD

Well-known member
3de klasse maximaal niet zo heel goed dus.

Dienende speler met een aardig inzicht en coachend vermogen.

Bij de derde helft was ik een dragende speler.
En in de 3e klasse ook al met de bus naar uitduels en tijd om veel te drinken op de terugweg? 3e klasse is toch vaak allemaal redelijk dichtbij?
 

SanMark.

Well-known member
En in de 3e klasse ook al met de bus naar uitduels en tijd om veel te drinken op de terugweg? 3e klasse is toch vaak allemaal redelijk dichtbij?
Ik woon in het Noorden he.

We moesten dan wat dieper Drenthe in of naar Groningen en Friesland, maximaal was meestal met de bus een anderhalf uur en dichtbij circa 20 a 30 minuten.

We hadden meestal wel een bus mee als sponsoring/gunning.

Vader van een speler bij ons in het team had een supermarkt , en hij nam het bier mee en wat worsten. Ik regelde het geld meestal bij iedereen en zorgde dat er voldoende mee ging de bus in.
 
Bovenaan