Klopt, plek 5 en dan voorronde EL spreekt veel meer aan.Ach, de beker is toch geen prijs.
Juist. Hup Twente!Klopt, plek 5 en dan voorronde EL spreekt veel meer aan.
Heel verhaal van JMD en dan klopt het ook nog eens niet...Klopt.
Nee. nummer 3 en winnaar PO spelen geen EL maar 🤡L.Klopt, plek 5 en dan voorronde EL spreekt veel meer aan.
Ehhh, nee.Bekerwinnaar is toch direct geplaatst voor groepsfase EL vanaf komend seizoen? Zag of las ik deze week. Volgens mij bij Studio voetbal.
Dan hadden ze het bij SV fout.Ehhh, nee.
Volgens mij zeiden ze het bij SV ook zoals ik het aanhaalde...Dan hadden ze het bij SV fout.
Bekerwinnaar is toch direct geplaatst voor groepsfase EL vanaf komend seizoen? Zag of las ik deze week. Volgens mij bij Studio voetbal.
Als een club uit de top-3 de beker wint, dan gaat de nummer 3 naar EL en de nummer 4 naar 🤡L. De nummer 8 mag dan meedoen aan de play-offs.Wat als de bekerwinnaar ook kampioen wordt, gaat dan de finalist naar de groepsfase?
Onzin vraag. Dat gaat niet gebeuren.Wat als de bekerwinnaar ook kampioen wordt, gaat dan de finalist naar de groepsfase?
Nee. Sinds een jaar of 6 is het zo dat de verliezend finalist zich niet plaatst voor Europa, dat zullen ze dan via de competitie moeten doen.Wat als de bekerwinnaar ook kampioen wordt, gaat dan de finalist naar de groepsfase?
Niet.Volgens mij zeiden ze het bij SV ook zoals ik het aanhaalde...
Dat schot van Veerman was anders meters naast gegaan, dus van de lijn haalde Botteghin hem niet...Zeker omdat Botteghin daarna de rebound van de lijn haalt.
Dat weet ik nog. Heracles Almelo was de eerste ploeg die op die manier naast de pot piste. Dat was 2012. Al een jaar op 9 dus...Nee. Sinds een jaar of 6 is het zo dat de verliezend finalist zich niet plaatst voor Europa, dat zullen ze dan via de competitie moeten doen.
Ja, van 2-4 maart.Over twee weken de halve finales al toch?
Bevestigd door de KNVB. Beide wedstrijden beginnen om 21.00u.2 maart
Vitesse-VVV Venlo
3 maart
sc Heerenveen-Ajax