Abubakari
Well-known member
Over dat werkt gesproken:Hup Feyenoord!
De hups van gevegt.
Heb je al even voor Lille gehupst?
Over dat werkt gesproken:Hup Feyenoord!
Zeker omdat Botteghin daarna de rebound van de lijn haalt.Die VAR trouwens. Mag wel ingrijpen als een keeper te vroeg stapt, maar bij te vroeg inlopen niet.
Wie bedenkt zoiets? Gaat toch helemaal nergens over.
Lasse kwam er bij 1-3 in toch?
Jammer dat ie er nog niet in stond bij die penalty.Even terug gekeken... Lasse valt in, Heerenveen neemt een vrije trap die een ingooi opleverd en uit de ingooi komt de rode kaart 😂 😂 😂
Lijkt me wel een sympathiek clubje.Over dat werkt gesproken:
De hups van gevegt.
Heb je al even voor Lille gehupst?
Alleen de kampioen en de bekerwinnaar zijn direct geplaatst voor respectievelijk CL en EL, dan is het wel raar dat je 1 directe plek kwijt bent als een club de dubbel wint.
Dat weet jij best.Lijkt me wel een sympathiek clubje.
Tegen wie moeten ze?
Werkelijk geen idee, maar gezien je post over die club zal het wel Ajax zijn.Dat weet jij best.
Wellicht was men van mening dat een of meerdere der Heerenveeners ook te vroeg inliepen. Ik weet zo even niet of alleen de voeten of het gehele lichaam telt, maar er waren 2 Heerenveeners (waaronder Henkie Veerman met z'n scheve poot) die met hun bovenlichaam al in de 16 hingen op het moment van schieten.Die VAR trouwens. Mag wel ingrijpen als een keeper te vroeg stapt, maar bij te vroeg inlopen niet.
Wie bedenkt zoiets? Gaat toch helemaal nergens over.
Liegbeest.Werkelijk geen idee.
Nee, de VAR mag gewoon niet ingrijpen als een speler te vroeg inloopt. Tenzij hij daarna direct bij het spel betrokken wordt.Wellicht was men van mening dat een of meerdere der Heerenveeners ook te vroeg inliep. Ik weet zo even niet of alleen de voeten of het gehele lichaam telt, maar er waren 2 Heerenveeners (waaronder Henkie Veerman met z'n scheve poot) die met hun bovenlichaam al in de 16 hingen op het moment van schieten.
Nou ja, ik had het wel zijdelinks meegekregen via TT.Liegbeest.
Ah, de post van @PES5 niet goed gelezen. Heel scheef inderdaad.Nee, de VAR mag gewoon niet ingrijpen als een speler te vroeg inloopt. Tenzij hij daarna direct bij het spel betrokken wordt.
Gooi het maar in mijn pet.
Nee, dat eerste is nooit geweest. De plek van de bekerwinnaar schuift dan gewoon door naar de nummer 3, maar instroommoment enz verandert niet.Alleen de kampioen en de bekerwinnaar zijn direct geplaatst voor respectievelijk CL en EL, dan is het wel raar dat je 1 directe plek kwijt bent als een club de dubbel wint.
Is met ingang van komend seizoen veel verandert, dus ben wel benieuwd hoe dat dan zit.
Nee, dat eerste is nooit geweest. De plek van de bekerwinnaar schuift dan gewoon door naar de nummer 3, maar instroommoment enz verandert niet.
Dus:
Kampioen: Groepsfase CL
Nummer 2: 2e voorronde CL
Bekerwinnaar: playoffs EL (nummer 3 indien bekerwinnaar 1e of 2e wordt)
Nummer 3: 3e voorronde ECL (nummer 4 "")
WInnaar play-off: 2e voorronde ECL (winnaar PO "")
Als de nummer 2 1 ronde overleeft is het zeker van de groepsfase EL. Als de nummer 2 direct verliest zakt het af naar de 3e voorronde EL. Mocht het die verliezen dan gaat het naar de 4e voorronde ECL. De bekerwinnaar gaat bij verlies in de playoffs de groepsfase ECL spelen.
Voor een leraar legt JMD het niet echt fijn uit.Dat kan korter.
Bekerwinnaar is toch direct geplaatst voor groepsfase EL vanaf komend seizoen? Zag of las ik deze week. Volgens mij bij Studio voetbal.