KNVB Beker 2020-2021

Abubakari

Well-known member
Maar dat is dan weer iets wat de spelers die te zwaar uit de zomerstop komen doen.
Dat ging voor Onana niet op, daarnaast was het in oktober en niet augustus.

Oktober was overigens de periode dat ie tot twee keer toe getest werd op corona, eerst positief, daarna negatief, dus dat klopt in het verhaal dat ie zich niet goed voelde en een pil pakte.
 

gevegt

Well-known member
Maar dat is dan weer iets wat de spelers die te zwaar uit de zomerstop komen doen.
Dat ging voor Onana niet op, daarnaast was het in oktober en niet augustus.

Oktober was overigens de periode dat ie tot twee keer toe getest werd op corona, eerst positief, daarna negatief, dus dat klopt in het verhaal dat ie zich niet goed voelde en een pil pakte.
Dat laatste is onzin als ik verschillende apothekers mag geloven. Het verschil is zo groot qua omvang van de pil dat je het niet per ongeluk kunt nemen.
 

Maasveld

Well-known member
Dat laatste is onzin als ik verschillende apothekers mag geloven. Het verschil is zo groot qua omvang van de pil dat je het niet per ongeluk kunt nemen.
Voor iemand die in de pharmaceutische industrie werkt zal dat verschil ongetwijfeld groot zijn. Voor iemand die zelden of nooit een pil pakt zal dat denk ik wat anders liggen.
 

gevegt

Well-known member
Voor iemand die in de pharmaceutische industrie werkt zal dat verschil ongetwijfeld groot zijn. Voor iemand die zelden of nooit een pil pakt zal dat denk ik wat anders liggen.
Dat waag ik te betwijfelen. Mede omdat de kleur ook anders is.
 

JFK

Well-known member
Alsof je je dat nog kan herinneren dat je een verkeerde pil hebt geslikt.
Hè wat? Ben ik positief? Oh dan zal dat wel komen omdat ik een paar weken geleden mij misschien wel vergist hebt met het slikken van een foute pil.
 

gevegt

Well-known member
Alsof je je dat nog kan herinneren dat je een verkeerde pil hebt geslikt.
Hè wat? Ben ik positief? Oh dan zal dat wel komen omdat ik een paar weken geleden mij misschien wel vergist hebt met het slikken van een foute pil.
Dat zijn politici.
 

Marinos

Well-known member
Overigens ben ik er van overtuigd dat er doping in de voetballerij wordt gebruikt. Hoe kleiner de pakkans, hoe interessanter het is om te gebruiken. Daarbij is de publieke opinie heel anders dan in bijvoorbeeld het wielrennen.

Verder aardig bizar dat er zo veel oud profs direct heel hard roepen dat doping geen zin heeft in het voetbal. Werd volgens mij ook al bij die zaken van bv Stam en De Boer geroepen
Alle topsporter gebruiken doping, ze begeven zich allemaal in het grijze gebied van het toelaatbare en soms zit je er overheen en soms er onder.

Doping is ook niet verboden, teveel doping wel. Maar een hematocriet waarde van 49 is voor vrijwel iedereen onmogelijk om van nature te hebben. Maar het mag wel.
 

Abubakari

Well-known member
Pakken we NEC wel in de finale.
Ja, Heerenveen doet het de laatste jaren altijd erg goed tegen Ajax. 😐

Niks ten nadele van Heerenveen maar een klassieker in de halve finale lijkt mij toch het mooist.
 
Laatst bewerkt:

Marinos

Well-known member
Zou wel ironisch zijn als Ajax dankzij de VAR en overige arbitrale blunders afrekent met Utrecht, AZ, PSV en Feyenoord maar vervolgens de cup aan NEC moet laten door een buitenspel doelpunt dat de VAR oogluikend toelaat.
 

Joost

Well-known member
Zou wel ironisch zijn als Ajax dankzij de VAR en overige arbitrale blunders afrekent met Utrecht, AZ, PSV en Feyenoord maar vervolgens de cup aan NEC moet laten door een buitenspel doelpunt dat de VAR oogluikend toelaat.
Nee, het slotstuk van de beker dit jaar is de ultieme revanche van VVV.
 

De Wolf

Well-known member
Ja, Heerenveen doet het de laatste jaren altijd erg goed tegen Ajax. 😐

Niks te nadele van Heerenveen maar een klassieker in de halve finale lijkt mij toch het mooist.

Doe maar als finale en laat dan maar zorgpersoneel komen. Die zijn toch gevaccineerd en slaan elkaar ook niet de kop in.
 
Bovenaan