gevegt
Well-known member
Dat gaat mij ver. Wel vind ik je een zielig figuur :rumcolaa:
Uit jou vingers klinkt dat als een compliment. Bedankt!:duim:
Dat gaat mij ver. Wel vind ik je een zielig figuur :rumcolaa:
Uit jou vingers klinkt dat als een compliment. Bedankt!:duim:
Deze reactie verbaasd mij niets voor iemand met een hele grote plaat voor zijn kop.
Deze reactie verbaasd mij niets voor iemand met een hele grote plaat voor zijn kop.
Liever niet. Straks breek ik een been. Dat wil niemand.
Toch?
Nee, twee gebroken handen zodat je een tijdje niet kan posten, dat is wat we willen.
:duim: dat wordt dus een eenvoudige 0-3 overwinningIk heb 2-0 ingevuld, gratis punten dacht ik.
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.Ik zie in de beker toto dat 75% verwacht dat Ajax gaat winnen bij Utrecht. Benieuwd waar dat vertrouwen in Ajax vandaan komt.
Ik heb 2-0 ingevuld, gratis punten dacht ik.
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.
Heracles maakte ook 0 indruk, AZ had in dik 50 jaar 2x bij Ajax gewonnen. Utrecht is tegen Ajax altijd 10x beter dan normaal, nu is Ajax volledig uit zijn doen, ik wil niet de stc uithangen, maar dat wordt niks.
Heracles maakte ook 0 indruk, AZ had in dik 50 jaar 2x bij Ajax gewonnen. Utrecht is tegen Ajax altijd 10x beter dan normaal, nu is Ajax volledig uit zijn doen, ik wil niet de stc uithangen, maar dat wordt niks.
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.
Tegen Chelsea zie ik geen probleem voor Liverpool. Chelsea wint amper een wedstrijd de laatste tijd. 2x gewonnen in de laatste 8 wedstrijden, waarvan 1 tegen Hull City. Die spelen niet met heel veel vertrouwen.