KNVB-beker 2019/20

zwammy

Well-known member
Feyenoord-NAC in 3 seconden uitverkocht. Geluk dat ik mijn mannetjes heb die wat kunnen regelen dus ben 1 van der 1200 gelukkigen. HUP NAC
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie in de beker toto dat 75% verwacht dat Ajax gaat winnen bij Utrecht. Benieuwd waar dat vertrouwen in Ajax vandaan komt.

Ik heb 2-0 ingevuld, gratis punten dacht ik. :oops:
 

Pascallovic

Well-known member
Ik zie in de beker toto dat 75% verwacht dat Ajax gaat winnen bij Utrecht. Benieuwd waar dat vertrouwen in Ajax vandaan komt.

Ik heb 2-0 ingevuld, gratis punten dacht ik. :oops:
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.
 

Abubakari

Well-known member
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.

Heracles maakte ook 0 indruk, AZ had in dik 50 jaar 2x bij Ajax gewonnen. Utrecht is tegen Ajax altijd 10x beter dan normaal, nu is Ajax volledig uit zijn doen, ik wil niet de stc uithangen, maar dat wordt niks.
 

erka

Well-known member
Deze kun je bijna uittekenen inderdaad. Hopelijk overigens wint Ajax wel want een finale Feyenoord-Ajax lijkt mij toch leuker dan Feyenoord-Utrecht. NAC acht ik kansloos.
 

Pascallovic

Well-known member
Heracles maakte ook 0 indruk, AZ had in dik 50 jaar 2x bij Ajax gewonnen. Utrecht is tegen Ajax altijd 10x beter dan normaal, nu is Ajax volledig uit zijn doen, ik wil niet de stc uithangen, maar dat wordt niks.

Het wordt ook een nikswedstrijd, maar ook nikswedstrijden kun je winnen.
 

Abubakari

Well-known member
Een Utrecht maakt natuurlijk ook 0 indruk de laatste maanden, dus dan kies je voor Ajax. Ik zie het vooral als een 50/50 duel die gewonnen zal worden door de eerste ploeg die scoort.

Tegen Chelsea zie ik geen probleem voor Liverpool. Chelsea wint amper een wedstrijd de laatste tijd. 2x gewonnen in de laatste 8 wedstrijden, waarvan 1 tegen Hull City. Die spelen niet met heel veel vertrouwen.

Niet echt bemoedigend, helemaal niet bemoedigend zelfs. :sad:
 
Bovenaan