De Wolf
Well-known member
Wanneer weet ik nu wanneer NAC moet. Allemaal leuk en aardig die 3 mogelijke datums maar moet ze wel vrij regelen.
5 maart om 20:45
Wanneer weet ik nu wanneer NAC moet. Allemaal leuk en aardig die 3 mogelijke datums maar moet ze wel vrij regelen.
Je kunt beter thuis blijven....
Na het laatste debacle heb ik inderdaad gezegd dat ik nooit meer naar de kuip ga als alleen na de finale. Maar goed, kan ik alvast wennen aan de plek voor de finale.
Echt niet. In de finale zit je namelijk aan de andere kant van het stadion. Ajax krijgt altijd de kant van het uitvak toegewezen, dus dit jaar ook.
Ik vraag mij af of dat ook zo is wanneer Feyenoord de tegenstander is.
Je bent zelf een lul.
En powers om streepjes te laten verdwijnen heb ik ook niet, heb wel een idee wie dat misschien wel kan. Iemand die meer powers heeft dan de gewone moddereter. Maar misschien ligt het ook wel ergens anders aan. Dat je gewoon zo'n naarling bent dat die streepjes zich uit zichzelf terugtrekken, zou mij niets verbazen.
Ik een naarling?:cab:
Wat een boel narigheid op Valentijnsdag. Doeis lief!Dat niet alleen, je bent ook nog een lul en, net als je denkt dat het niet erger kan, ook nog een PSV`er.
Dat niet alleen, je bent ook nog een lul en, net als je denkt dat het niet erger kan, ook nog een PSV`er.
Haha en dan nu om vrede prediken, Terwijl jij iedereen hier voor rotte vis uitmaakt.Wat een boel narigheid op Valentijnsdag. Doeis lief!
Uitstekend verwoord.
Haha en dan nu om vrede prediken, Terwijl jij iedereen hier voor rotte vis uitmaakt.
Abu is een lul!:hsv::hsv::hsv:
Mij uitschelden en vals beschuldigen en dan moet ik lief tegen je doen? Ga maar een Valentijns parachutesprong met vakx doen, naarling.
Pak die eikel aan, Abu! Werd wel eens tijd dat iemand hem de waarheid vertelt.
Liever niet. Straks breek ik een been. Dat wil niemand.
Toch?
Liever niet. Straks breek ik een been. Dat wil niemand.
Toch?
Geen commentaar...
Geen commentaar...