Hup WII!
Lul!
Hup WII!
Jij dus ook Brutus.:devil:
7-0, dat zag Kees afgelopen zaterdag al wel aankomen.
Dat is die lulhannes die een paar maanden terug iemand afzaagde, 5 wedstrijden kreeg en na afloop riep dat hij het de volgende keer weer zo zou doen. Daar mis je als club niks aan.Haha, eentje van Spakenburg is gepikeerd dat ie gisteren geen speeltijd heeft gekregen, waarop hij heeft besloten om te vertrekken.
Nee, toen wilde hij er nog op gooien dat ze zich gespaard hadden.
Maar toch best slecht van Spakenburg eigenlijk. Zeven tegengoals, zelf niet scoren. Mislukte avond, lijkt mij. En dan valt Pires Tavares ook nog uit met een op het oog zware blessure.
Als ASWH niet van Spakenburg had verloren in de vorige ronde had ASWH gister voor 55.000 toeschouwers in de Arena gespeeld en een mooie financiële klapper gemaakt.
Speelt dat hier ook een beetje mee?
Of is het puur en alleen de hekel aan Spakenburg?
Ik denk dat dit Ajax tegen ASWH wel gewoon de dubbele cijfers had gehaald en de nul had gehouden.
:jerry:
Ik denk nog net geen 3 cijfers.
De wedstrijd NAC - PSV kan beter schriftelijk worden afgedaan. NAC is namellijk een paar maten te groot voor de Einhovenaren.
De wedstrijd NAC - PSV kan beter schriftelijk worden afgedaan. NAC is namellijk een paar maten te groot voor de Einhovenaren.