KNVB-beker 2019/20

Forza AZ

Well-known member
In Oss was het zicht ook verre van goed. Vanuit het uitvak was vaak niet of nauwelijks te zien wat er aan de andere kant van het veld gebeurde, zeker na rust. Al vond het spel toen gelukkig voornamelijk dicht bij het uitvak plaats.
Geen hoogstaande wedstrijd van AZ, maar wel eenvoudig door naar de kwartfinale.
 

Unregistere

Well-known member
Zit ik er ver naast als ik stel dat de gunfactor richting Spakenburg bij jou vrij laag is?

Nee hoor, niet ver. Ik vind het een club met een weinig sympathieke uitstraling, op de één of andere manier. Ze trekken ook veel vervelende trainers en spelers aan, dat maakt het er niet beter op. Beetje arrogant oogt het altijd. Maar ik vind het vooral vreemd dat je met misschien wel het grootste budget zo weinig doet.

Hoe dan ook, vanavond mogen ze van mij dus best ruim verliezen van Ajax. Er lopen twee jongens tussen die ik wel een mooie wedstrijd gun, waaronder deze back die op shirtjesjacht gaat: https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/117664/Van-den-Houten-aast-tegen-Ajax-op-shirt-van-Tagliafico

In de krant vandaag natuurlijk weer de gebruikelijke reportage over 'rood' en 'blauw', weinig origineel. Maar wel bijzonder dat ze allebei in de achtste finales staan uiteraard.
 

Unregistere

Well-known member
Hoor die kneus gevegt met zijn toeter achter dat doel van FC Utrecht zitten.:cab:

Da's Toeterjan hoor! En hij geeft op Twitter zelf een tip als je er last van hebt:

EO3sOJaX0AAazRB.jpg:large
:heinz:

https://twitter.com/toeterjan/status/1219755677092061184
 

Unregistere

Well-known member
Man man, Thomas van den Houten (Spakenburg) ontdekt bij aankomst in de JC Arena dat hij zijn voetbalschoenen is vergeten. :D

Had hij beter zaterdag kunnen doen...
 

Unregistere

Well-known member
Lijkt mij verstandig dan. Want hij kan aan de bak, Siem de Jong doet mee.

Bij de Blauwen slechts één echte Spakenburger in de basis.

Opstelling: Deckers; Will, Werkman, Beijer, van der Neut, van den Houten; Ghaddari, Koelewijn, Pires Tavares; Dekker, Bitter
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan