KNVB beker 2018/19

Abubakari

Well-known member
Dolberg heeft gescoord:
2c5L_f621F9_l.jpg

Kristensen heeft gescoord:
5ccf5d3fe91f0-dolberglacht.png
 

Atreides

Well-known member
Ik zie Valentijn D. weer allerlei zure berichten posten over de weerstand van Willem II. Wat mij betreft onzin. Een voetballende ploeg als Willem II heeft het vaak gewoon moeilijk tegen een ook voetballende ploeg als het krachtsverschil zo groot is.

Ook de derde wedstrijd die ik 'live' zie en vond Willem II nu veruit het sterkste van het drieluik tegen Ajax. Je zag de eerste 40 minuten dat Ajax ook niet zo heel veel mogelijkheden kreeg terwijl Willem II ook mogelijkheden kreeg. Na de 2-0 was de wedstrijd wel gespeeld, maarja dat is het bijna voor elke club tegen Ajax.
 

Mario

Well-known member
Nog gefeliciteerd Ajacieden met de bekerwinst.

Ik heb er verder weinig van meegekregen, ik was gisterochtend nog wel bij de Kuip ... het was er heerlijk rustig :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Ik zie Valentijn D. weer allerlei zure berichten posten over de weerstand van Willem II. Wat mij betreft onzin. Een voetballende ploeg als Willem II heeft het vaak gewoon moeilijk tegen een ook voetballende ploeg als het krachtsverschil zo groot is.

Ook de derde wedstrijd die ik 'live' zie en vond Willem II nu veruit het sterkste van het drieluik tegen Ajax. Je zag de eerste 40 minuten dat Ajax ook niet zo heel veel mogelijkheden kreeg terwijl Willem II ook mogelijkheden kreeg. Na de 2-0 was de wedstrijd wel gespeeld, maarja dat is het bijna voor elke club tegen Ajax.

Die heeft nou eenmaal ooit stelling genomen tegen Ten Hag. O wee als je daar als columnist/analyticus op terug moet komen, dat kan natuurlijk niet. Dan maar elke prestatie nuanceren door de beperkingen en fouten van de tegenstander te benoemen.

Los daarvan deed Willem II het helemaal niet slecht in de eerste helft. Het was echter een mokerslag om twee goals in een paar minuten tegen te krijgen en toen was het ook gelijk klaar.
 

Abubakari

Well-known member
Of ie nu tegen NEC scoort of in de Kuip tegen Feyenoord, hij reageert beide keren even koeltjes. Zoek sto?cijns op in het woordenboek en er staat een foto van Dolberg bij. Totdat Kristensen scoort en het ijskonijn zowaar ontdooit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb het eerste half uur met een schuin oog bekeken en vond Willem II toen behoorlijk meedoen. Ze wonnen veel fysieke duels op het middenveld en werden met name over de rechterkant best nog wel gevaarlijk.
 
Bovenaan