KNVB beker 2018/19

Abubakari

Well-known member
Niks gezien van PSV-RKC, wil je even het verslag lezen op PSV.nl... Staat er heul geen verslag. Het lijkt wel zo'n amateurclub waar ze na nederlagen ook geen verslag schrijven.
 

Mario

Well-known member
Maar jong PSV wint normaal gesproken toch ook gewoon thuis van RKC? Wat dat betreft snap ik wel dat je met zo'n elftal start gezien het drukke programma en de pijntjes waar ook veel eerste elftal spelers mee zullen lopen.

+1

Ik denk echter dat van Bommel zijn reserves te hoog heeft ingeschat. Wellicht was het ook gemakzucht na die vroege goal. Maar goed, de eerste misser voor van Bommel in een tot op heden prima seizoen. Laat het een leerles zijn...je hebt geen 2 gelijkwaardige elftallen. Ik ga niet zeggen dat de beker niet interresant genoeg is voor PSV, maar het is wellicht het enige platform waar je andere spelers de kans kan geven, dus ik snap de keus van v. Bommel wel.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Misser? Die hele beker interesseert zowel PSV als Ajax geen ene reet alleen mag je dat niet hardop zeggen. Die clubs hebben wel wat beters te doen.
 

JMD

Well-known member
Misser? Die hele beker interesseert zowel PSV als Ajax geen ene reet alleen mag je dat niet hardop zeggen. Die clubs hebben wel wat beters te doen.

Dan alsnog. Van dit RKC hoor je als PSV zijnde niet te verliezen, en al helemaal niet in eigen stadion.
Alsof die 4 extra duels (die je nu maximaal nog had gehad) iets uitmaken. Zeker omdat je als PSV zijnde na de winterstop ook geen Europees meer scheelt waarschijnlijk
 

Janssen

Well-known member
Dan alsnog. Van dit RKC hoor je als PSV zijnde niet te verliezen, en al helemaal niet in eigen stadion.
Alsof die 4 extra duels (die je nu maximaal nog had gehad) iets uitmaken. Zeker omdat je als PSV zijnde na de winterstop ook geen Europees meer scheelt waarschijnlijk

Allemaal niet relevant. Voor PSV wacht zaterdag Vitesse en dat is voor Van Bommel het enige dat telt.

En terecht. De KNVB neemt het toernooi zelf ook niet serieus anders zouden ze wel kappen met dat midweekse geklooi.
 

Forza AZ

Well-known member
En terecht. De KNVB neemt het toernooi zelf ook niet serieus anders zouden ze wel kappen met dat midweekse geklooi.
Waar zie jij nog 5 weekenden vrij in de kalender om die bekerwedstrijden te laten spelen?

Door heel Europa worden er midweeks bekerwedstrijden gespeeld, dus dat ligt niet aan de KNVB.
 

Atreides

Well-known member
Klopt. Als PSV Europa serieus genomen had, hadden we van Barcelona en Inter en Tottenham gewonnen. :cab:

Het verschil blijft wat groot als je begrijpt wat ik bedoel. In NL gaat het altijd wat beter dan je mag verwachten, in de overige competities gaat het minder dan je mag verwachten.

Misser? Die hele beker interesseert zowel PSV als Ajax geen ene reet alleen mag je dat niet hardop zeggen. Die clubs hebben wel wat beters te doen.

Wat ze er niet van weerhouden heeft om 27 keer de beker te winnen. Met name Ajax lijkt het toch wel wat uit te maken met 18 bekers en is daarmee nummer 2 met 13 en nummer 3 met 9 bekers ruim voorbij.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
PSV doet het enkel om Feyenoord te naaien. Winnen wij straks weer die (gif-)beker en mag Van Bronckhorst weer een of twee seizoenen door.
 

JMD

Well-known member
Wat ze er niet van weerhouden heeft om 27 keer de beker te winnen. Met name Ajax lijkt het toch wel wat uit te maken met 18 bekers en is daarmee nummer 2 met 13 en nummer 3 met 9 bekers ruim voorbij.
Ik geloof niet er in dat het clubs 'niet uitmaakt' of ze wel of niet de beker winnen. Ook Ajax maakt dat idd echt wel uit, maar gingen bv 2 seizoenen terug ook onderuit bij Cambuur. Ajax is idd topscorer, maar PSV en Feyenoord hebben recenter bekers gewonnen. En dat ligt echt niet aan het feit dat het Ajax 'niet uit maakt'. Soms loop je gewoon tegen een zeperd op.
 

SanMark.

Well-known member
Wat een sukkel die van Bommel. Stelletje g voetballers opstellen en als je dan verliest pissig worden op het team.
 

Janssen

Well-known member
Ik geloof niet er in dat het clubs 'niet uitmaakt' of ze wel of niet de beker winnen. Ook Ajax maakt dat idd echt wel uit, maar gingen bv 2 seizoenen terug ook onderuit bij Cambuur. Ajax is idd topscorer, maar PSV en Feyenoord hebben recenter bekers gewonnen. En dat ligt echt niet aan het feit dat het Ajax 'niet uit maakt'. Soms loop je gewoon tegen een zeperd op.

Ze zullen er alles aan doen om hem met zo weinig mogelijk inspanning te winnen.
 
Bovenaan