KNVB beker 2018/19

JMD

Well-known member
Gewoon een tactische blunder van Bommel.
Jep. Had sowieso veel meer ervaren spelers moeten inbrengen toen het niet liep.

RKC is pas de 2e club dit seizoen die meer dan 2x scoort tegen PSV, alleen Barcelona deed dat ook. Verder alleen Inter en Tottenham die 2x scoorden.
 

JMD

Well-known member
Sowieso mag dit natuurlijk niet gebeuren, maar als je na 25 seconden op 1-0 komt (en je dus de goal te pakken hebt) mag je dit tegen een 1e-divisieploeg NOOIT weggeven.
 

JMD

Well-known member
Domme overtreding van Rigo, die RKC-speler kan geen kant op, je staat met 4 tegen 1 en dan zo'n overtreding.
 

Pascallovic

Well-known member
Maar jong PSV wint normaal gesproken toch ook gewoon thuis van RKC? Wat dat betreft snap ik wel dat je met zo'n elftal start gezien het drukke programma en de pijntjes waar ook veel eerste elftal spelers mee zullen lopen.
 

JMD

Well-known member
Maar jong PSV wint normaal gesproken toch ook gewoon thuis van RKC? Wat dat betreft snap ik wel dat je met zo'n elftal start gezien het drukke programma en de pijntjes waar ook veel eerste elftal spelers mee zullen lopen.

De start snap ik ook wel, maar als je zuet dat ze het moeilijk hebben breng je toch Lozano, Angelino, Dumfries enz.
 

JMD

Well-known member
Bewijst dat het verschil tussen de eerste 16 en de rest groot is.

Tussen de eerste 12-13 en de rest, want er spelen vandaag spelers die normaal wel invallen.


Waarom schiet je in hemelsnaam van die afstand? Kansloos.
 

JMD

Well-known member
Als je pas in blessuretijd hoge ballen gaat spelen dan klopt er iets niet...
Daarvoor continu dat geschuif achterin. Je staat achter verdomme.

Prutsers.
 

JMD

Well-known member
Te veel spelers zonder wedstrijdritme en Ramselaar er af halen om hem te sparen. Om maar iets te noemen.

Ook dat. Maar waarom Ramselaar eraf om te sparen? Had ie een blessure dan? Dan moet hij niet opgesteld worden.
 

gevegt

Well-known member
Maar jong PSV wint normaal gesproken toch ook gewoon thuis van RKC? Wat dat betreft snap ik wel dat je met zo'n elftal start gezien het drukke programma en de pijntjes waar ook veel eerste elftal spelers mee zullen lopen.

Starten misschien wel, maar als je ziet dat het een fysieke wedstrijd wordt, moet je wel een goed antwoord achter de hand hebben.
 

JMD

Well-known member
Heeft die Behich iets goed gedaan vanavond??

Afgelopen. Verdomme. 2-3. Nadat je na 25 seconden 1-0 voorkomt.
Stelletje ongelofelijke prutsers.
 

stc

Well-known member
Tussen de eerste 12-13 en de rest, want er spelen vandaag spelers die normaal wel invallen.


Waarom schiet je in hemelsnaam van die afstand? Kansloos.

Valt over te twisten. Echter, de elf die gestart zijn, zijn ook niet op elkaar ingespeeld. De normale eerste elf wel + degene die invallen. Die zijn wel ingespeeld. De rest valt nooit in.
 

Atreides

Well-known member
Gezien de resultaten in de JC-schaal, de beker en Europa moeten we concluderen dat PSV alleen de competitie serieus neemt.
 
Bovenaan