KNVB Beker -- (2017-2018)

RickPSV

Active member
Waarom als er 1 duel is begin je om 20.45???

Misschien omdat het doordeweeks is, hebben de mensen tijd om vanuit werk/school naar de wedstrijd te gaan... maar ik kan me ook voorstellen dat de mensen graag op tijd naar bed willen...
 

JMD

Well-known member
Misschien omdat het doordeweeks is, hebben de mensen tijd om vanuit werk/school naar de wedstrijd te gaan... maar ik kan me ook voorstellen dat de mensen graag op tijd naar bed willen...

20.00 is dan toch een veel mooiere tijd?
 

ALenstra

Well-known member
Het schijnt dat 20.45 een commercieel goed tijdstip is. Vandaar dat ze in de CL ook om die tijd beginnen.
 

JMD

Well-known member
Het schijnt dat 20.45 een commercieel goed tijdstip is. Vandaar dat ze in de CL ook om die tijd beginnen.
Dat tijdstip heeft ook met Engeland en Portugal te maken, daar is het 1 uur vroeger. Als men in de CL om 20.00 zou aftrappen zou dat daar om 19.00 zijn, dat is te vroeg.

Overigens gaat m.i.v. komend seizoen de CL op de EL-tijden spelen, dus 19.00 en 21.05.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat tijdstip heeft ook met Engeland en Portugal te maken, daar is het 1 uur vroeger. Als men in de CL om 20.00 zou aftrappen zou dat daar om 19.00 zijn, dat is te vroeg.

Overigens gaat m.i.v. komend seizoen de CL op de EL-tijden spelen, dus 19.00 en 21.05.

Hier zijn doordeweekse wedstrijden vrijwel altijd om 19.45, op alle niveaus. Persoonlijk vind ik dat een lekker tijdstip. Dan ben je tenminste op een fatsoenlijke tijd weer thuis.
 

Pascallovic

Well-known member
Moet Ajax zijn best gaan doen. Tot nu had Ajax alle varianten van de KNVB-Beker tenminste een keer gewonnen. Zelfs dat ene jaar dat het de Gatorade cup heette.
 
Bovenaan