KNVB Beker -- (2017-2018)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom doet die Seuntjens zo raar? Dit was gewoon hands.

Knappe goal van De Jong.
 

JMD

Well-known member
VVV protesteert hevig om de vrije trap, maar dat was echt hands....
Slecht verdedigd overigens. Die mag er nooit in.


Even wat anders: stel nou dat het geen hands was, mag dan de videoscheids ingrijpen en de 1-1 alsnog afkeuren omdat het geen vrije trap was?
 

JMD

Well-known member

Mwah, er was maar 1 ploeg die speelde voor rust. VVV heeft 1 kans gehad en die gemaakt. 0-1 was zwaar tegen de verhouding geweest.
PSV speelt overigens slecht, geen tempo, geen snelheid.

Zouden we Brenet kunnen slijten deze winterstop en ruilen tegen een betere LB? Een betere vinden moet toch geen probleem zijn lijkt me.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
VVV protesteert hevig om de vrije trap, maar dat was echt hands....
Slecht verdedigd overigens. Die mag er nooit in.


Even wat anders: stel nou dat het geen hands was, mag dan de videoscheids ingrijpen en de 1-1 alsnog afkeuren omdat het geen vrije trap was?

Jazeker. Weet je nog vorig seizoen toen Feyenoord scoorde uit een tegenaanval, maar die goal werd afgekeurd omdat het in de situatie ervoor een strafschop voor de tegenstander was?
 

JMD

Well-known member
Inderdaad en Steijn gelijk naar de tribune sturen.

Steijn moet dat niet doen nee, maar van hem kan ik me nog voorstellen dat hij geen hands zag. Zijn zicht werd belemmerd door het lichaam van Seuntjes. Maar Seuntjes moet idd niet gek doen.
 

gevegt

Well-known member
Inderdaad en Steijn gelijk naar de tribune sturen.

Haha, die gaat daar tekeer.
Echt, al die trainers die constant buiten hun vak lopen en de arbitrage aanvallen onmiddellijk drie wedstrijden schorsen.
Binnen een week is het gezeur afgelopen.
 

JMD

Well-known member
Jazeker. Weet je nog vorig seizoen toen Feyenoord scoorde uit een tegenaanval, maar die goal werd afgekeurd omdat het in de situatie ervoor een strafschop voor de tegenstander was?
O ja, nu je het zegt.

Thanks!
 

gevegt

Well-known member
Steijn moet dat niet doen nee, maar van hem kan ik me nog voorstellen dat hij geen hands zag. Zijn zicht werd belemmerd door het lichaam van Seuntjes. Maar Seuntjes moet idd niet gek doen.

Als hij het niet kon zien moet hij helemaal zijn mond dichthouden.
 

JMD

Well-known member
Haha, die gaat daar tekeer.
Echt, al die trainers die constant buiten hun vak lopen en de arbitrage aanvallen onmiddellijk drie wedstrijden schorsen.
Binnen een week is het gezeur afgelopen.

Keek van de week de film/docu 'One night in Turin' gebaseerd op het gelijknamige boek van Pete Davies, over het WK van 1990 en dan met name het Engelse team. Zag dus ook veel wedstrijdbeelden. Wat me vooral opviel was dat de trainers bijna continu op de bank zaten. Alleen 'Der Franz' liep nog wel eens naar de zijlijn. Verder was het heel rustig allemaal. Tegenwoordig staan ze 90 minuten langs de kant te coachen (om dan vervolgens te klagen dat de spelers van tegenwoordig geen eigen initiatief meer kunnen nemen)... Dat begint al na 20 seconden. Echt idioot.
 
Bovenaan