KNVB Beker -- (2017-2018)

Joost

Well-known member
Bij Groningen spatte het onvermogen en het gebrek aan vertrouwen er echt vanaf. Bij Roda is er veel meer realiteit over het eigen povere niveau.
Eerste helft kende weinig hoogtepunten totdat Ndenge van afstand raak schoot, Padt zag er daar niet geweldig uit wat mij betreft.

Na de pauze is Roda de bovenliggende ploeg maar zorgt een misverstand achterin dat Groningen vanuit het niets op 1-1 komt. Daarna ook de beste periode van Groningen dat er een beetje vertrouwen uit putte. Na tien minuten een gigantische kans voor Ndenge en een (volgens mij onbedoelde) redding van Padt. Twee minuten later kopt Ndenge wel raak. Daarna probeert Groningen het wel en dat levert 1 kans op voordat Rosheuvel de boel definitief beslist.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Whaha het vijfde niveau hebben we het over. We zijn diep weggezakt.
 

gevegt

Well-known member
Wat ben ik blij dat die studentenvereniging eruit uit is. Op LDL word je er helemaal gek van.
 

bqandy

Well-known member
Ik heb wel eens gezien dat een paar klassen lager spelend elftal gaat schoppen als de "favoriet" leuk frivool gaat kloten met de bal. Die gast van Swift lost het beter op. :)
 

bqandy

Well-known member
Bij Groningen spatte het onvermogen en het gebrek aan vertrouwen er echt vanaf.
Misschien tijd om het duo Groninger/Visser meer invloed te geven. Zij kunnen, bewezen, jeugdspelers vlot beter en fitter maken. In -23 zit meer talent dan vorig jaar. De rek in de huidige selectie lijkt er uit te zijn.
 
Bovenaan