Hoera, mooie zege weer. Nu OJC Rosmalen, helaas weer uit. Maar ach, wie weet stunten ze nog een keer.
Geen feestje voor Andor. (Wel voor Batigoal). BQ1887-RVVH 0-2. Ik vond het een vrij saaie wedstrijd met weinig gevaar voor de doelen, paar kansen over en weer. BQ1887 pech met een kopbal op de lat, RVVH voebalde wat makkelijker en kwam na een dik uur op 0-1. Het offensief van het na rust belabberde BQ1887 leverde niet veel op, al was het maar omdat de invaller in de spits telkens over de bal heen maaide. Verder ongelooflijk veel dom balverlies bij BQ1887, pas in de slotfase werd het iets beter, maar de 1-1 bleef uit. Sterker nog RVVH counterde in de 90' minuut naar 0-2. Niet eens onverdiend.
Ik heb BQ1887 nu drie keer zien spelen in 10 dagen, drie vrij saaie wedstrijden gezien. Ik tref het niet zo qua BQ want ze spelen vrijwel altijd slecht als ik er ben. Ik heb nu dan ook een stadionverbod van Andor gekregen. En eigenlijk ben ik daar wel blij mee, ik ga liever naar GRC, Groninger Boys, Forward of Gruno.