KNVB Beker 2016/17

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi man. Nadat ze het vorige week expres totaal lieten lopen, gun ik het de mannen van Fraser wel.

Gefeliciteerd Vitessenaren!

Met name die Van Wolfswinkel die wij nog zo professioneel in blessuretijd op Woudestein een gele kaart hebben zien pakken. Pakt allemaal goed uit voor Vitesse.
 

Abubakari

Well-known member
Hahaha ik zie het nu pas, dat gekut van Krul.
Die speelt volgend jaar bij NAC.

Hoe lang is het geleden dat Krul volgens de kenners hier de onbetwiste nummer 1 voor Oranje was? :D

Mi Amigo Ska-P en zijn Geel Zwarte vrienden gefeliciteerd met de zege.
 

Ska P 187

Well-known member
Bedankt iedereen, ik heb gelukkig niet de hele wedstrijd kunnen zien, alleen het laatste kwartier, hier meelezende heb ik dat precies goed getimed.

Visca Vitesse, Visca Gelderland!
 

Susa

New member
Fijne sfeer hier in de stad...

Kashia is nu wel klaar voor Feyenoord. Lijkt me een perfect duo met Bottegin voor de CL want daar kan Feyenoord niet in Met Jan Arie achterin.

MOTM trouwens was good old Kruiswijk als linksback, die deed het geweldig!!

Gefeliciteerd Vitesse!!!!!!
 

Maasveld

Well-known member
Aan een potenti?le vervanger voor Jan-Arie zat ik niet direct aan Kashia te denken. Dan krijg je wel een heel traag centrum.
 

delmaestro

Well-known member
Jaaaaaa! Fuck ja!

Niet helemaal terecht. Wel lekker gewonnen!

Bedankt voor de felicitaties!

Bedankt ook voor de niet-felicitaties van hen die voor AZ waren omdat wij het toch in Europa gaan verkutten!

LEKKER!
 

Mario

Well-known member
De laatste jaren is de beker een prooi geworden voor Eredivisie teams die nog geen prijs hadden. Zo ook Vitesse na 125 jaar ... Gefeliciteerd. Mijn opa had dit mooi gevonden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker 2016/17

Toch is het wel tegenvaller dat twee ploegen die elkaar nauwelijks ontlopen en bekend staan om best aardig de bal te kunnen rondtikken er geen goede wedstrijd van kunnen maken. Voor de winnaar natuurlijk totaal niet interessant.
 

Mario

Well-known member
Toch is het wel tegenvaller dat twee ploegen die elkaar nauwelijks ontlopen en bekend staan om best aardig de bal te kunnen rondtikken er geen goede wedstrijd van kunnen maken. Voor de winnaar natuurlijk totaal niet interessant.

Beide teams stonden stijf van de zenuwen. Ik had vooral van AZ meer verwacht, die hebben meer ervaring met het spelen van 'grote' wedstrijden in oa Europa.
 

Forza AZ

Well-known member
Gefeliciteerd Vitessenaren. Succes in Europa.

Grote kater hier, vooral omdat tot 10 minuten voor tijd AZ nauwelijks iets weggaf. Er werd ook weinig gecre?erd echter, zodat een verlenging logisch leek. Enorme deceptie dus toen het alsnog mis ging vlak voor tijd.
 
Bovenaan