KNVB-beker 2015/16

Unregistere

Well-known member
Jesper Hogedoorn, de keeper van Kozakken Boys, was op Facebook nogal verbolgen over zijn rode kaart. Ook in de krant is hij nog steeds overtuigd van zijn onschuld. Geen rood en ook geen strafschop. Op basis van de beelden ga ik niet met hem mee, al snap ik zijn teleurstelling.

Hoe dan ook, mooi avondje toch wel voor de Boys. Prachtige goal van Jongeneel.

Zonde voor Capelle, maar ik begreep dat VVSB gewoon de betere ploeg was en dus wel terecht won.
 

de waan

Well-known member
Bij elke botsing/overtreding tussen keeper en aanvaller kun je dezelfde discussie voeren. De intentie was er ongetwijfeld om voor de bal te gaan, maar je neemt als keeper vrijwel altijd de aanvaller mee, ook al omdat die vaak maag al te graag meegenomen wordt.

Niettemin bijzonder knap van Kozakken Boys met tien tegen elf.
 

Forza AZ

Well-known member
De keeper van Kozakken Boys was gewoon te laat. Terechte strafschop dus en rode kaart.

Verder schandalig van AZ dat ze met 11 tegen 10 nog in de problemen kwamen en pas via een nieuwe strafschop een verlenging wisten te voorkomen.

De accommodatie van Kozakken Boys is trouwens uitstekend en de sfeer was prima. Ze zouden daarmee zonder veel moeite kunnen doorstromen naar de Eerste Divisie.
 

Jozsef

New member
De hoeveelheid balverlies is echt onthutsend om te zien. Dat krijg je als je denkt 't op 70% te kunnen klaren.
 
Bovenaan