KNVB-beker 2015/16

Mommiej

Well-known member
76' AFC Amsterdam 1-2 (0-1) FC Emmen
75' Capelle 1-1 (1-1) MVV Maastricht
74' OJC Rosmalen 3-2 (1-2) Sparta Rotterdam
78' Scheveningen 0-0 (0-0) SC Telstar
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zag 'Studio KNVB Beker' staan bij FOX en hoopte op weer een schakelprogramma. Helaas, dit keer gewoon twee livewedstrijden op een avond. Gemiste kans...
 

erka

Well-known member
OMG, Van de Looi gaat spelers rust geven tegen Twente. Nou hebben ze het best wel druk en er is ook wel kwaliteit, maar ik vrees dat we dat als FCG toch echt niet kunnen veroorloven.....

Ik heb nog liever dat hij zaterdag Ajax-uit wat spelers rust geeft. Ten eerste verlies je die toch altijd, en ten tweede is de beker de kortste weg naar Europa gebleken.
 

Mommiej

Well-known member
bij 3 van de 4 ontmoetingen tussen amateurs en profs al meteen verlengen (waarbij 2 amateurploegen met 10 man spelen)
 

Abubakari

Well-known member
Is NAC nou zo goed of is Heerenveen nou zo slecht? Het laatste, denk ik, want Heerenveen is slecht hoor, ongekend.
 

erka

Well-known member
Ik dacht ik ga een avondje bekervoetbal kijken, maar ik kan dit eigenlijk niet aanzien. NAC is ook dramatisch. Pfff.
 

hipp00

New member
Kan je nagaan, waar ik de afgelopen twee-drie jaar naar heb moeten kijken. Ik vind NAC redelijk voetballen, zeker gezen het feit dat een aantal sleutelspelers (Ars, Brands, Stam) niet meedoen.
 

de waan

Well-known member
Helaas, OJC redt het net niet tegen Sparta, 3-4 na verlenging en ge?indigd met negen man.

Pingels bij de andere twee wedstrijden.
 

Joost

Well-known member
Ze zijn bezig met de strafschoppen, live te horen op L1.

Na twee strafschoppen elk staat het 2-2.
 
Bovenaan