KNVB-beker 2015/16

Satyr

Administrator
Forumleiding
Groene Ster - ACV (met Angelo Cijntje) is 10 minuten oud en de scheids heeft exact 0x gefloten. Laat alles gaan tot nu toe.
 

Jozsef

New member
Succes hoor!

Maassluis doet het vanavond met: Van Leeuwen; Poeljes, Kruithof, Smith, Van der Ende; Hofman, Redert, Alptekin; Mendes Moreira, Vink, Furtado Oliveira.

Pas maar op voor die twee snelle en handige vleugelspitsen en laat ze geen voorzetten geven op de boomlange Vink, dan scheelt het al een slok op een borrel!
Zeg, wat krijgen we nou? Beetje info doorsluizen naar de zondagvijand? Hup zaterdag! Hup Tricolores!
 

Unregistere

Well-known member
Zeg, wat krijgen we nou? Beetje info doorsluizen naar de zondagvijand? Hup zaterdag! Hup Tricolores!

Die opstelling stond gewoon op Twitter hoor. :p

Dubbeldam gaat voor de stunt tegen DOVO. 1-0 door Rory van der Weijden. Krijg ik toch bijna spijt dat ik niet gegaan ben, hoewel het inmiddels flink regent.
 

Unregistere

Well-known member
Capelle dan toch op 1-2.

En al twee potjes die gestaakt zijn vanwege noodweer: RKAVV - Staphorst en FC Lisse - Halsteren.

ONS Boso Sneek - Vlissingen staat 1-1 momenteel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Groene Ster 0-1 achter, als ze dat goed maken eet ik een schoen op. Wat een slecht team hebben ze
 

De Wolf

Well-known member
Gezien het noodweer zal het mij niet verbazen dat de boel bij ONS wordt gestaakt. Het staat er overigens 1-2
 

de waan

Well-known member
Lijkt hier wel een wedstrijd uit de Conference of zo. Slecht voetbal, maar spannend is het wel. We gaan nog even door.
 
Bovenaan