KNVB Beker 2015/16 - Loting Achtste finales

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Woudestein is ook niet zo duur. Excelsior en Capelle hebben bovendien goede banden, dus dat wordt een vriendenprijs. Ze hebben vaker bekerwedstrijden daar gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de relaties goed zijn lekker Woudestein doen als het maar vijf kilometer is.
 

de waan

Well-known member
Vanaf 't Slot 5 km schoon aan de haak. Ik kan 't weten, vaak gefietst haha.
Ik zie weinig andere optie's. Misschien tijdelijke lichtmasten?

Hoeveel mensen kan Capelle kwijt? Heb de indruk dat het daar met 2.000 wel ophoudt. Dan kun je toch beter uitwijken naar een locatie die wat meer publiek kan bergen.
 

Jozsef

New member
E?n hoofdtribune zoals je die bij elke behoorlijke amateurclub ziet. Verder rondom achter de hekjes, geen tribune. 2000 is echt de max, maar Capelle trekt zelden of nooit zoveel man.

Foto-accommondatie-1-kopie.jpg
 

de waan

Well-known member
Maar bij een achtste finale KNVB Beker mag je dat toch wel verwachten.

Wat een tergend lelijke schoenendoos staat daar langs het veld trouwens.
 

Joost

Well-known member
Ik vond het een weinig bijzonder complex destijds maar ik zou niet weten waarom ze er niet gewoon zouden kunnen spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hebben er de vorige rondes ook gespeeld dus ik zou denken dat het dit keer ook moet kunnen.

De vorige ronde speelde ze bij Dordt en de ronde daarvoor weet ik niet, maar toen waren de amateur potjes vroeg gepland en toen bleef het 's avonds langer licht. Wil je half december (de week voor de kortste dag) zonder lichtinstallatie spelen reguliere speeltijd, verlenging en penalties, dan moet je rond een uurtje of twaalf beginnen. Met een lichtinstallatie zal het verder inderdaad geen probleem zijn om op het complex te spelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Alleen in de 2e ronde speelde Capelle tot nu toe thuis (tegen MVV), en toen begon de wedstrijd om 17.00u zodat het afgelopen was voor het donker werd tegen 20.00u.

Vanaf de 3e ronde is het niet meer toegestaan om zonder lichtinstallatie te spelen, omdat de wedstrijden dan midden op de middag gespeeld zouden moeten worden op een doordeweekse dag. Ze zullen dus ofwel een tijdelijke lichtinstallatie moeten aanleggen of uitwijken naar een andere lokatie.
 

Jozsef

New member
Maar bij een achtste finale KNVB Beker mag je dat toch wel verwachten.

Wat een tergend lelijke schoenendoos staat daar langs het veld trouwens.

Die schoenendoos zijn de kleedkamers, met daarboven de businessclub. De plaatselijke notabelen staan dan op dat balkon.
Echt alles aan die club is lelijk. (behalve dan de wijk waar 't complex huisvest natuurlijk...) Veld, tribune, tenue, sfeer. Alleen de kantine is nieuw.
Ik heb mijn zoontje op een andere club gedaan, terwijl 't Slot op een paar minuten lopen ligt. Dat zegt wel genoeg.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Naar verluidt zijn ze momenteel wel aan het onderzoeken wat de kosten van het huren van een lichtinstallatie zijn. Een beetje zoals Zwaluwen enige jaren geleden deed tegen FC Twente.

De kleedkamers zijn ook zeer klein voor een topklasser trouwens. Of die moeten inmiddels verbouwd zijn. Kon je met 16 man amper in, laat staan als nu de grote topklassers komen met wedstrijdselecties van 18 spelers en minimaal 5 begeleiders.
 

Jozsef

New member
Vorig jaar (tegen Excelsior M thuis) liepen de teams nog de oude kleedkamers in onder de businessruimte.
Sinds kort dus een nieuwe kantine met aangrenzend meer kleedruimte. Het zou zomaar kunnen dat de oude nu zijn verdwenen.
Maar ik zei al, zo graag kom ik er niet. Eigenlijk alleen als m'n oude cluppie er speelt.
 

Joost

Well-known member
Naar verluidt zijn ze momenteel wel aan het onderzoeken wat de kosten van het huren van een lichtinstallatie zijn. Een beetje zoals Zwaluwen enige jaren geleden deed tegen FC Twente.

De kleedkamers zijn ook zeer klein voor een topklasser trouwens. Of die moeten inmiddels verbouwd zijn. Kon je met 16 man amper in, laat staan als nu de grote topklassers komen met wedstrijdselecties van 18 spelers en minimaal 5 begeleiders.

Ik was dit weekend in Ierland en we hebben onder andere het stadion van Shelbourne bezocht. Die kleedkamer was letterlijk spartaans, maar ze speelden wel recent nog Champions League.
 

Unregistere

Well-known member
Het klopt inderdaad. Al zou ik als ik jou was de site Regiorijnmondvoetbal zo veel mogelijk mijden. Verschrikkelijk slechte roddelsite.
 
Bovenaan