KNVB Beker 2015/16 - Loting Achtste finales

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft die KNFB man nog steeds een snor?

Die man met snor is echt niet te verstaan.

Stop eens met ?berheld de man met de snor te bashen! Hopelijk maakt hij promotie nu de man van de lotingen bij de FIFA in de race is for president. Met de man met de snor als baas bij de KNVB hadden we ons natuurlijk wel geplaatst voor Frankrijk...

Feyenoord thuis! Tegen Willem II. Prima loting. Dank, Barry!

+1!

En mijn hemel, die gasten erachter. Lekkere reclame. Je zag dat Van Galen zich er ook aan ergerde.

Voortaan dus maar om 23.00 loten, zijn ze minder bezopen.

KermisliefhebberT Van Galen zal daar toch geen moeite mee hebben? Zal zelf ook niet vies zijn van een bakkie.

AZ weet nu nog niet tegen wie ze moeten spelen maar het is wel weer een uit wedstrijd.

Moet je zowel HBS als Kozakken Boys scouten. Kut geintje van Barry...
 

Unregistere

Well-known member
Mooie loting voor Capelle en VVSB. Allebei kansrijk om door te gaan in die onderlinge pot, dus de penningmeesters zitten nu al handenwrijvend te hopen op een zeer lucratieve kwartfinaleplaats.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooie loting voor Capelle en VVSB. Allebei kansrijk om door te gaan in die onderlinge pot, dus de penningmeesters zitten nu al handenwrijvend te hopen op een zeer lucratieve kwartfinaleplaats.

Financieel gezien is dat denk ik Feyenoord uit. Dan deel je de recettes van een volle Kuip (mits de prijzen van de kaartjes niet te hoog komen te liggen).
 

Unregistere

Well-known member
Financieel gezien is dat denk ik Feyenoord uit. Dan deel je de recettes van een volle Kuip (mits de prijzen van de kaartjes niet te hoog komen te liggen).

Ja, dat is zo. Maar los van de eventuele tegenstander is ook het geldbedrag dat je krijgt voor het bereiken van de kwartfinale al zeer interessant. Alles wat je daar door een interessante loting nog bij pakt, is een mooie bonus.
 

JMD

Well-known member
Kozakkenboys is lastig. Vraag maar aan JMD

Haha... PSV won er nog nipt, maar Ajax ging een seizoen later in de beker er bijna onderuit en had een verlenging nodig.

Dat was in 2006 en 2007, Kozakken Boys heeft mooie lotingen gehad door de jaren heen in eigen huis.
 

de waan

Well-known member
Mooie loting voor Capelle en VVSB. Allebei kansrijk om door te gaan in die onderlinge pot, dus de penningmeesters zitten nu al handenwrijvend te hopen op een zeer lucratieve kwartfinaleplaats.

Kwartfinaleplaats levert 45.000 euro op begreep ik. Dat is een beste sloot geld voor een amateurclub.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Of legaal voldoen aan de contract eisen van de Jupiler League/2e Divisie...
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales:

dinsdag 15 december
1830 HHC Hardenberg-NEC
2000 Excelsior'31-FC Den Bosch
2045 Roda JC Kerkrade-sc Heerenveen
woensdag 16 december
1830 Achilles'29-FC Utrecht
1945 Kozakken Boys-AZ
2000 Capelle-VVSB
2045 Heracles Almelo-PSV
donderdag 17 december
2045 Feyenoord-Willem II
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kon die pot niet lekker om acht uur? Het wordt bij verlenging en penalties anders wel laat.
 

JMD

Well-known member
Kon die pot niet lekker om acht uur? Het wordt bij verlenging en penalties anders wel laat.

Jij denkt serieus dat dit verlenging + pingels wordt??
Gewoon een reguliere 3-1 zege.

Mooi dat Heracles - PSV op woensdag is, de andere 2 avonden ben ik weg...
 

Forza AZ

Well-known member
Kon die pot niet lekker om acht uur? Het wordt bij verlenging en penalties anders wel laat.
Als Feyenoord en Willem II dat aanvragen moet het kunnen. Vorig seizoen stonden de halve finales ook eerst om 20.45u gepland, maar werden op verzoek van de clubs vervroegd naar 20.00u.
 

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker 2015/16 - Loting Achtste finales

Tuurlijk hoop ik dat we Willem II binnen negentig minuten over de knie leggen. Woensdag was ik voor twaalf uur thuis, dat vind ik wel prettig. Dat lukt sowieso niet als de pot kwart voor negen begint.

@Forza AZ: Hopelijk doet Feyenoord dat nog. Voor de mensen die van veel verder dan Amsterdam komen is dat wel zo prettig.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Benieuwd waar Capelle - VVSB gespeeld gaat worden. Dat kan nog wel eens Woudestein worden.
 

Unregistere

Well-known member
Tuurlijk hoop ik dat we Willem II binnen negentig minuten over de knie leggen. Woensdag was ik voor twaalf uur thuis, dat vind ik wel prettig.

.

Kwart voor 8 was een mooi aanvangstijdstip inderdaad. Was ook al rond pakweg half 11 thuis woensdag, wel zo handig voor een midweeks programma. En leuk voor kinderen die graag een wedstrijd willen bezoeken / bekijken op televisie.

Benieuwd waar Capelle - VVSB gespeeld gaat worden. Dat kan nog wel eens Woudestein worden.

Samen met het Kasteel wordt dit nu als meest logische optie genoemd inderdaad. Anders zouden ze eventueel ook nog kunnen uitwijken naar een amateurclub in de buurt die wel goede verlichting heeft, maar denk dat een stadion de voorkeur heeft.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
KNVB Beker 2015/16 - Loting Achtste finales

Woudestein ligt ook behoorlijk in de buurt. Lijkt mij toch wel de makkelijkste optie. Het Kasteel moet je toch richting de andere kant van Rotterdam. De capaciteit bij Excelsior lijkt mij ook mans zat. Een andere amateurclub in de buurt is wellicht qua kosten wat goedkoper.
 

Unregistere

Well-known member
. Een andere amateurclub in de buurt is wellicht qua kosten wat goedkoper.

Zeker. Alleen vraag ik me dan af waar ze nu aan denken. Misschien Barendrecht. Alleen is dat een soort rivaal, dus zullen ze dat wellicht niet snel doen. Dan moet je al snel zoeken naar opties in Rotterdam. Nieuwerkerk zou kunnen, al twijfel ik of die verlichting hebben.
 
Bovenaan