zwammy
Well-known member
Snap ik, hij was ook echt vetJammer.
Plop!
Snap ik, hij was ook echt vetJammer.
Plop!
Nou hè, dat vroeg ik me ook al af. Zag hem bij de deadlineshow van FC Afkicken en daar was ik nou niet echt heel erg gecharmeerd van z'n voorkomen.@zwammy Waar komt die transformatie van simpele huis-tuin-keukenvoetballer naar een wannabe-vedette van Thom Haye eigenlijk vandaan?
Olij en Seuntjes zijn ook nogal blaaskaken voor de camera.Nou hè, dat vroeg ik me ook al af. Zag hem bij de deadlineshow van FC Afkicken en daar was ik nou niet echt heel erg gecharmeerd van z'n voorkomen.
Seuntjes vind ik nog een soort van cultheld met z'n grijze kop. Van Olij heb ik nog nooit een interview gezien.Olij en Seuntjes zijn ook nogal blaaskaken voor de camera.
Ik was vroeger in mijn elftal ook de enige die een beetje kon voetballen, dus ik had ook wel een beetje het idee dat ik belangrijk was, misschien is dat het, anders zou ik het niet weten.@zwammy Waar komt die transformatie van simpele huis-tuin-keukenvoetballer naar een wannabe-vedette van Thom Haye eigenlijk vandaan?
Bij RPC is toch iedereen een wannabe-vedette?Ik was vroeger in mijn elftal ook de enige die een beetje kon voetballen, dus ik had ook wel een beetje het idee dat ik belangrijk was, misschien is dat het, anders zou ik het niet weten.
Ik las het ja, zorg er nu maar voor dat je niet weer op vakantie bent of zo!Nu wel, maar pas sinds ik er speel.
Het gaat door trouwens he volgend jaar 🎉🎉