KKD Speelronde 8

Twee onderlinge duels tussen FC teams, welke van die vier clubs behaalt de grootste zege?

  • FC Den Bosch

    Stemmen: 1 16,7%
  • FC Dordrecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Eindhoven

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Groningen

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
Gedeeld de meeste goals voor en na Jong Ajax de meeste goals tegen. Welkom bij het Cambuur voetbal van Sjors Nultwee
 

Bernardo

Well-known member
Oei, dat is niet best.
Toch deed Cambuur het met tien man niet slecht met een paar mooie goals. Totdat de 'harde kern' ingreep.
Serieuze vraag: wat doet Cambuur met die jochies die constant bij het hek achter het doel staan?
Geen idee, wmb hangen ze grote netten op.
 

Bernardo

Well-known member
Lijkt mij een goed plan, maar ik doel eigenlijk meer of de club in gesprek is met die jongens, die door de hardere kern op de tribune achter hun, naar voren wordt gestuurd.
Knappe conclusie maak je op uit tv beelden, geen idee hoe dat is daar staan al jarenlang mensen in de gracht daar.
 

gevegt

Well-known member
Knappe conclusie maak je op uit tv beelden, geen idee hoe dat is daar staan al jarenlang mensen in de gracht daar.
Zo knap is het niet. Gewoon even goed kijken wat voor groep er achter staat, en de excessen buiten het stadion een tijdje volgen.
Het tikkeltje ervaring helpt ook wel.
 

Abubakari

Well-known member
Poeh, mager avondje voor de thuisclubs uit district noord in de kkd. Niet echt wat je verwacht met jong PSV en FC den Bosch op bezoek. Bij Cambuur is het dan nog vrijwel elke thuiswedstrijd spektakel, Groningen wat thuis met 0-3 van den Bosch verliest is wel heel erg pijnlijk. Veel Groningers waren vergeten dat het in grote lijnen dezelfde ploeg is die vorig jaar een dramaseizoen draaide en dus zou het een feestseizoen worden in de kkd. Laatste beetje optimisme zal nu ook wel weg zijn. Zal zijn weerslag ook wel gaan krijgen op de publieke belangstelling.

En bij Cambuur moeten ze maar genieten van de doelpuntrijke thuiswedstrijden want met zo’n gatenkaas ga je niet promoveren. En met de povere uitprestaties erbij.
 

bqandy

Well-known member
FC Groningen heeft zelfvertrouwen getankt na de zege tegen Helmond Sport, zegt de trainer. Ik hoorde ergens een speler wat zeggen over goede en slechte wedstrijden. Volgens mij waren ze zowat allemaal slecht. Ik hoor een spits zeggen dat het op de trainingen zo goed gaat met combinatiespelletjes, maar in de wedstrijden gaat het kut. Misschien omdat je op de trainingen je medespelers te goed kent?
Je haalt tegen twee uitgeklede jong teams en twee kelderploegen de overwinningen, maar als er iets meer serieus langs komt (ADO, Willem II) pak je uit twee potjes een punt. En dan tegen kelderploeg 3 met 3-0 verliezen? De selectie heeft kwaliteit zegt de trainer, maar iedere week wordt het tegendeel bewezen. De trainer werd bewierookt, maar je kun je zo langzamerhand wel afvragen of de juiste man voor de groep staat.
 

De Wolf

Well-known member
Na deze avond geef ik het op. 10 minuten na de wedstrijd zitten de spelers al weer te lachen en te dollen. Dan boeit het ze echt geen zier. 0 mentaliteit, 0 instelling, 0 niks. Ik zie wel waar Groningen na dit seizoen ergens staat. Wij worden Ajax 2. In sneltreinvaart een club voetballend en qua leiding volledig naar de kloten geholpen.
 
Bovenaan