KKD Speelronde 8

Twee onderlinge duels tussen FC teams, welke van die vier clubs behaalt de grootste zege?

  • FC Den Bosch

    Stemmen: 1 16,7%
  • FC Dordrecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Eindhoven

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Groningen

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

gevegt

Well-known member
En zo geef je PSV 10 minuten de tijd om aan te passen aan de storm van Cambuur en is het nu 2-3. Wat ben je dan een ongelooflijke sukkel.
Juist, ze waren bezig om met tien man jong PSV op te rollen met trouwens twee hele mooie doelpunten.
 

gevegt

Well-known member
Dat Telstar is wel een leuk cultclubje. Misschien moet ik daar maar eens een wedstrijd gaan kijken.
 

erka

Well-known member
Vlieg maar weer 20 nieuwe precies dezelfde kutspelers in, misschien wordt het dan nog wat, he Gudde?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vreugdebier, woedebier, frustratiebier, spanningsbier, opluchtingsbier, troostbier, wanhoopsbier, ontladingsbier, paniekbier, bewonderingsbier, vervelingsbier, ergernisbier.

Drink het nu gewoon lekker op man.
 

Joost

Well-known member
Negentig intense minuten. Twee ploegen die er voor gingen maar uiteindelijk vind niemand het doel. 0-0, terechte uitslag wel.
Je kunt niet iedere wedstrijd winnen en hier dan met een punt weggaan is gewoon meer dan prima.
 

gevegt

Well-known member
Vreugdebier, woedebier, frustratiebier, spanningsbier, opluchtingsbier, troostbier, wanhoopsbier, ontladingsbier, paniekbier, bewonderingsbier, vervelingsbier, ergernisbier.

Drink het nu gewoon lekker op man.
Plop!
 

gevegt

Well-known member
Negentig intense minuten. Twee ploegen die er voor gingen maar uiteindelijk vind niemand het doel. 0-0, terechte uitslag wel.
Je kunt niet iedere wedstrijd winnen en hier dan met een punt weggaan is gewoon meer dan prima.
Meen eens. Ik vond Roda technisch beter maar De Graafschap net iets meer vechtlust had.
Terechte uitslag.
 

erka

Well-known member
Na deze avond geef ik het op. 10 minuten na de wedstrijd zitten de spelers al weer te lachen en te dollen. Dan boeit het ze echt geen zier. 0 mentaliteit, 0 instelling, 0 niks. Ik zie wel waar Groningen na dit seizoen ergens staat. Wij worden NAC 2. In sneltreinvaart een mooie club voetballend en qua leiding volledig naar de kloten geholpen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Na deze avond geef ik het op. 10 minuten na de wedstrijd zitten de spelers al weer te lachen en te dollen. Dan boeit het ze echt geen zier. 0 mentaliteit, 0 instelling, 0 niks. Ik zie wel waar Groningen na dit seizoen ergens staat. Wij worden NAC 2. In sneltreinvaart een mooie club voetballend en qua leiding volledig naar de kloten geholpen.
(Fliere)Fluitend!
 

gevegt

Well-known member
De tegengoals ziekte.
Oei, dat is niet best.
Toch deed Cambuur het met tien man niet slecht met een paar mooie goals. Totdat de 'harde kern' ingreep.
Serieuze vraag: wat doet Cambuur met die jochies die constant bij het hek achter het doel staan?
 
Bovenaan