Juist, ze waren bezig om met tien man jong PSV op te rollen met trouwens twee hele mooie doelpunten.En zo geef je PSV 10 minuten de tijd om aan te passen aan de storm van Cambuur en is het nu 2-3. Wat ben je dan een ongelooflijke sukkel.
Hangen daar nog steeds geen netten?Groningen na 89:56 gestaakt wegens bekertje 🙈
Plop!Vreugdebier, woedebier, frustratiebier, spanningsbier, opluchtingsbier, troostbier, wanhoopsbier, ontladingsbier, paniekbier, bewonderingsbier, vervelingsbier, ergernisbier.
Drink het nu gewoon lekker op man.
Plop!
Meen eens. Ik vond Roda technisch beter maar De Graafschap net iets meer vechtlust had.Negentig intense minuten. Twee ploegen die er voor gingen maar uiteindelijk vind niemand het doel. 0-0, terechte uitslag wel.
Je kunt niet iedere wedstrijd winnen en hier dan met een punt weggaan is gewoon meer dan prima.
Pardon?Tsjoch!
(Fliere)Fluitend!Na deze avond geef ik het op. 10 minuten na de wedstrijd zitten de spelers al weer te lachen en te dollen. Dan boeit het ze echt geen zier. 0 mentaliteit, 0 instelling, 0 niks. Ik zie wel waar Groningen na dit seizoen ergens staat. Wij worden NAC 2. In sneltreinvaart een mooie club voetballend en qua leiding volledig naar de kloten geholpen.
Is hij ziek?Ik zeg Sjors overleefd de maand oktober niet.
Pardon?
De tegengoals ziekte.Is hij ziek?
Oei, dat is niet best.De tegengoals ziekte.