KKD Speelronde 6

Nummer 1 tegen nummer 3, de topper! Wat wordt het?

  • De Graafschap wint

    Stemmen: 3 75,0%
  • Helmond Sport wint

    Stemmen: 1 25,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Ik zie nu pas dat er 2 inhaalduels niet gisteravond gespeeld zijn maar pas vanavond. Waarom in hemelsnaam? Verwacht ESPN met Volendam - Dordrecht meer kijkers te trekken dan Ziggo met de CL? (met o.a. Juve - PSV, Milan - Liverpool en Real - Stuttgart...)
 

Joost

Well-known member
Ik zie nu pas dat er 2 inhaalduels niet gisteravond gespeeld zijn maar pas vanavond. Waarom in hemelsnaam? Verwacht ESPN met Volendam - Dordrecht meer kijkers te trekken dan Ziggo met de CL? (met o.a. Juve - PSV, Milan - Liverpool en Real - Stuttgart...)
En Twente v Heerenveen.
 

JMD

Well-known member
En Twente v Heerenveen.
Ja klopt, en morgen Ajax - Fortuna. Maar die moesten deze midweek ingehaald worden, dus dat die zouden clashen met de CL-duels was al bekend (en daar hebben Ajax en Twente voor gekozen toen ze de verplaatsing van deze duels aanvroegen ivm het spelen van Europese voorronde). De KKD-inhaalduels hadden allemaal op ma gekund (en dat was volgens mij altijd zo).
 

zwammy

Well-known member
CL is ook op het open kanaal van ziggo (dat door iedereen te ontvangen is) te zien.
Iedereen met ziggo idd. Maar als je ziet hoeveel abonnees die verloren zijn de laatste tijd zijn er niet heel veel die het echt kunnen zien. Nu ga ik ook geen Volendam kijken maar zullen echt wel een paas dwazen te vinden zijn die dat wel doen
 

Bernardo

Well-known member
Jij was in het stadion? De reactie van de Cambuursupporters bij de blessure van Jansen was echt schaamteloos. Je kon echt zien dat dit een zware blessure was. Hij zat bijna jankend op het veld en de reactie van de overige spelers sprak ook boekdelen. Hoe haal je het dan in je hoofd om te gaan fluiten, de speler uit te zwaaien terwijl hij op een brancard ligt en liedjes te zingen als ‘always look on the bright side of life’.
Ja, had meteen door dat het zware blessure was, gebeurde ter hoogte van mijn plek. Vond het ook niet echt gepast, al denk ik dat veel lui achter de goal niet eens door hadden hoe erg het was, die zijn veel drukker met andere dingen.
 

Bernardo

Well-known member
Ja klopt, en morgen Ajax - Fortuna. Maar die moesten deze midweek ingehaald worden, dus dat die zouden clashen met de CL-duels was al bekend (en daar hebben Ajax en Twente voor gekozen toen ze de verplaatsing van deze duels aanvroegen ivm het spelen van Europese voorronde). De KKD-inhaalduels hadden allemaal op ma gekund (en dat was volgens mij altijd zo).
Gebeurd nog wel vaker, na een andere interland periode speelt Cambuur ook keer op dinsdag. Al boeit mij het niks, zowel maandag als dinsdag is kut. 👍
 

erka

Well-known member
Ja, had meteen door dat het zware blessure was, gebeurde ter hoogte van mijn plek. Vond het ook niet echt gepast, al denk ik dat veel lui achter de goal niet eens door hadden hoe erg het was, die zijn veel drukker met andere dingen.

Dat gebeurt bij vrijwel elke club. Soms zie je direct dat het ernstig is en toch gaan sommigen dan ambulancegeluiden maken en domme liedjes zingen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dan moet je je handen bij je houden en niet na de handsbal zeggen 'ja, ik wist niet waar de bal was'

Hij slaat de bal weg, links- of rechtsom is dit een pingel. Dan ontneemt hij maar een scoringskans. Zegt een Heerenveen fan ten voordele van Cambuur.
 
Bovenaan