KKD Speelronde 6

Nummer 1 tegen nummer 3, de topper! Wat wordt het?

  • De Graafschap wint

    Stemmen: 3 75,0%
  • Helmond Sport wint

    Stemmen: 1 25,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik meende dat er bij Cambuur altijd wel sfeer was, maar ik hoor nu al drie duels vooral geroezemoes in dat nieuwe stadion.
 

erka

Well-known member
Qua spel valt het wel vies tegen. Twee ploegen die je toch in de top6 mag verwachten en dan leggen ze dit op de mat.

Daar ben ik het wel mee eens. Echt een heel laag niveau dit, vergeleken met de betere ploegen tot nu toe in de KKD.
 

Joost

Well-known member
0-0, weer een puntje erbij dat is mooi. Wel een terecht resultaat, tweede helft was Roda de beter voetballende ploeg met de betere kansen op een klein slotoffensiefje na.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
0-0, weer een puntje erbij dat is mooi. Wel een terecht resultaat, tweede helft was Roda de beter voetballende ploeg met de betere kansen op een klein slotoffensiefje na.

Ik vond dat Roda behoorlijk veel ruimte kreeg. Met name Sejdu deed daar amper iets mee. Die was vorig jaar bij NAC niet slecht toch?
 

erka

Well-known member
Maar ai ai ai Cambuur. Al het geld in het stadion gestoken? Op het veld staat niks.
Of ben ik dan te pessimistisch? Ik hoop het wel...
 

Joost

Well-known member
Ik vond dat Roda behoorlijk veel ruimte kreeg. Met name Sejdu deed daar amper iets mee. Die was vorig jaar bij NAC niet slecht toch?
Ik was wel blij met die rode kaart. Functioneel moment en nu doet hij zeker niet mee in de komende wedstrijd.

Ik heb me overigens best wel gestoord aan het gekleurde commentaar op ESPN. Zat die man in z’n cambuurpijama?
 

Bernardo

Well-known member
Maar ai ai ai Cambuur. Al het geld in het stadion gestoken? Op het veld staat niks.
Of ben ik dan te pessimistisch? Ik hoop het wel...
Ik wil het eerst nog zien als de complete aanval Alhaft, Alefobi en Pauwels kunnen beginnen en Nieling terug is van een schorsing. Verwacht dan met name voorin echt wel meer stootkracht. Vandaag stond er echt helemaal niks.
 

Joost

Well-known member
Typische 0-0 wedstrijd. Terechte uitslag.
Jij was in het stadion? De reactie van de Cambuursupporters bij de blessure van Jansen was echt schaamteloos. Je kon echt zien dat dit een zware blessure was. Hij zat bijna jankend op het veld en de reactie van de overige spelers sprak ook boekdelen. Hoe haal je het dan in je hoofd om te gaan fluiten, de speler uit te zwaaien terwijl hij op een brancard ligt en liedjes te zingen als ‘always look on the bright side of life’.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jij was in het stadion? De reactie van de Cambuursupporters bij de blessure van Jansen was echt schaamteloos. Je kon echt zien dat dit een zware blessure was. Hij zat bijna jankend op het veld en de reactie van de overige spelers sprak ook boekdelen. Hoe haal je het dan in je hoofd om te gaan fluiten, de speler uit te zwaaien terwijl hij op een brancard ligt en liedjes te zingen als ‘always look on the bright side of life’.
Daar staat tegenover dat Cambuur ook moest wisselen na een halfrode tackle en toen kreeg Roda zelfs een corner...
 
Bovenaan