KKD Speelronde 6

Nummer 1 tegen nummer 3, de topper! Wat wordt het?

  • De Graafschap wint

    Stemmen: 3 75,0%
  • Helmond Sport wint

    Stemmen: 1 25,0%
  • Gelijkspel

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 13 september
VVV-Jong FC Utrecht
TOP Oss-Jong PSV
SC Cambuur-Jong Ajax
MVV-FC Volendam
Jong AZ-Vitesse
FC Emmen-Roda JC
FC Eindhoven-FC Dordrecht
FC Den Bosch-ADO Den Haag
Excelsior-Telstar
De Graafschap-Helmond Sport
 

Abubakari

Well-known member
SC Cambuur-Jong Ajax 4-2 zag ik als prognose van Bernardo in de kkd toto. Meer hoop of wel gewoon wat je verwacht?
Vier goals van een team wat tnt 1x gescoord heeft, van mij mag het, maar het zou mij verbazen. Ik heb 2-1, jong Ajax blijft lastig te voorspellen maar ik hoop dat Bernardo gelijk krijgt. G*dverd*mme die goal mut der komme!
 

Abubakari

Well-known member
Nou Bernardo, dat valt mee:


Opstelling Jong Ajax:​

Ramaj; Alders, Verschuren, Janse, Jetten; Brandes, Rijkhoff, Mokio; Faberski, Konadu, Banel.
 

Abubakari

Well-known member
Tja als je niet scoort ga je nooit winnen. Diemers is veel te goed voor de KKD.
Wel zuur, weinig tegengoals maar zelf al 4 wedstrijden niet gescoord. Zat ook niet echt mee, maar net als tegen Helmond Sport pas na rust wat kansen. Zit inmiddels ook wel aardig tussen de oren dat ze niet scoren denk ik.
Vier vd vijf wedstrijden 1-0 en 1x 2-0. Wel makkelijk voor gokkers.
 

Bernardo

Well-known member
Heb vandaag eigenlijk gewoon een leuke wedstrijd gezien, veel meer voetbal als de afgelopen wedstrijden. Wonder dat je hem niet over de streep trekt. En normaal gesproken zijn de 3 aanvallers die vandaag in de basis stonden over een paar weken wisselspelers. Heb wel hoop dat het in de komende weken word omgedraaid, hopelijk aankomende maandag al
 

Joost

Well-known member
Heb vandaag eigenlijk gewoon een leuke wedstrijd gezien, veel meer voetbal als de afgelopen wedstrijden. Wonder dat je hem niet over de streep trekt. En normaal gesproken zijn de 3 aanvallers die vandaag in de basis stonden over een paar weken wisselspelers. Heb wel hoop dat het in de komende weken word omgedraaid, hopelijk aankomende maandag al
Vanaf dinsdag gun ik het jullie van harte.
 

Abubakari

Well-known member
Mooiste van gister was wel dat ik een speciale gast mee had. 11 jaar, Ajax fan en kleinzoon van mijn oudste broer, zijn eerste stadionbezoek ooit. Kon mee omdat één van de seizoenkaarthouders in de familie niet kon, even snel doorgeschakeld en iemand de avond van zijn leven bezorgd. Beetje alsof ik met mijn 11 jarige ik op stap was. We hebben beide erg genoten. 😀
 
Bovenaan