KKD; Speelronde 5

PES5

Administrator
Forumleiding
😂
Zo, bij Almere staan ze ook een keer bovenaan. 'Wij gaan 100% zeker weten promoveren'

Laat ze ervan genieten. Met een fractie van jullie begroting en die van NAC, NEC en De Graafschap presteren ze prima.

Ik verwonder me meer om het sentiment rondom Cambuur (HdJ, OF, LC) dat die zo vreselijk veel spelers misten. Om hoeveel basisspelers ging het nu daadwerkelijk? En kijk eens wie je normaal op de bank hebt zitten. Paulissen, Korte, Schmidt, Breij en Pauwels zouden bij het gros van de KKD-clubs in de basis staan. Dan moet je ook niet piepen wanneer je een paar spelers mist.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Cambuur wordt ook gewoon 2e achter kampioen NAC. Volgens mij dachten ze na vorig seizoen dat ze nu wel 38x zouden winnen ofzo?
 

Bernardo

Well-known member
Laat ze ervan genieten. Met een fractie van jullie begroting en die van NAC, NEC en De Graafschap presteren ze prima.

Ik verwonder me meer om het sentiment rondom Cambuur (HdJ, OF, LC) dat die zo vreselijk veel spelers misten. Om hoeveel basisspelers ging het nu daadwerkelijk? En kijk eens wie je normaal op de bank hebt zitten. Paulissen, Korte, Schmidt, Breij en Pauwels zouden bij het gros van de KKD-clubs in de basis staan. Dan moet je ook niet piepen wanneer je een paar spelers mist.
Almere heeft een hogere spelers begroting als ons hoor, die staan echt bij de top 5/6 in dat opzicht.

Deels wel mee eens, maar als je gisteren maar 3 veldspelers op de bank hebt zitten is dat natuurlijk wel heel weinig. Maar buiten dat, gaan wij wel heel veel voordeel hebben van deze brede selectie. Andere clubs kunnen corona gevallen + wat blessures veel minder goed opvangen.

Qua basisspelers misten gisteren Schouten, Maulun, Muhren. Niet de minsten. En viel Sambissa ook nog ma 20 minuten geblesseerd uit.
 

Batigoal

Well-known member
Zo bijzonder speelt Almere City nog niet eens. Maar ik zou het wel leuk vinden als ze eens promoveren.

Dordt was zelfs vrij armoedig tegen de 10 man van Jong AZ.
 

Batigoal

Well-known member
Nu deden 1e selectie spelers als Reinders, Evjen en Aboukhlal ineens weer niet mee bij Jong AZ. Resultaat is een 2-0 verlies van laagvlieger Dordrecht. Echt waardeloos die beloften op deze manier.

Evjen eens, maar je kunt toch niet serieus beweren dat die andere 2 jongens volwaardige eerste elftal-spelers zijn? Formeel zijn ze misschien onderdeel van het eerste, maar ze hebben daarin nog nooit een rol van betekenis gespeeld.
 

almere036

Member
Zo bijzonder speelt Almere City nog niet eens. Maar ik zou het wel leuk vinden als ze eens promoveren.

Dordt was zelfs vrij armoedig tegen de 10 man van Jong AZ.

Mee eens, op de wedstrijd tegen Excelsior na is het allemaal nog niet zo denderend. Winnen wedstrijden vooral omdat de verdediging zo goed staat en onze spelhervattingen zeer sterk zijn. Moet wel bij gezegd worden dat we nog enkele spelers missen met blessures en dat er nog gezocht wordt naar een aanvaller. Wellicht dat ze een gooi kunnen doen naar de top 2 als iedereen fit is en we nog één echte versterking erbij halen voorin. Top 5 moet zeker lukken.
 

Abubakari

Well-known member
NAC weer van een club uit het rechterrijtje gewonnen?
Jong AZ, Helmond Sport, den Bosch, jong Utrecht en jong PSV. Daar haalt iedereen 15 punten tegen.

Komende 5 wedstrijden jong Ajax, Graafschap, Almere, Cambuur en NEC.
0 uit 5.
 

De Groene Scout

Well-known member
De superboertjes op een comfortabele 2-0 tegen NEC. die willen de wanprestatie van vorige week dus even weg poetsen en sluiten weer aan bij de kopgroep.
 

Joost

Well-known member
Eindhoven in blauw wit shirt met zwarte broek. En Roda in het volledig zwart. Het zou verboden moeten worden.
 
Bovenaan