KKD; Speelronde 5

Joost

Well-known member
Vrijdag
1845 FC Dordrecht v Jong AZ
1845 Almere City v Helmond Sport
2100 SC Cambuur v Jong FC Utrecht
2100 MVV v TOP Oss

Zaterdag
1630 NAC v Jong PSV

Zondag
1215 De Graafschap v NEC
2000 FC Volendam v Go Ahead Eagles

Maandag
1845 Jong Ajax v Excelsior
2100 Telstar v FC Den Bosch

Dinsdag
1845 FC Eindhoven v Roda JC

Dinsdags, dan kijk ik normaliter al uit naar de volgende speelronde dus dat is even wennen.
Wedstrijd van de week is De Graafschap v NEC. De Doetinchemmers hebben zich te revancheren na afgelopen maandag maar NEC zal geen gemakkelijke prooi zijn.
Almere kan vrijdag bij winst tijdelijk de koppositie overnemen maar NAC zal tegen de reserves van PSV toch geen punten laten liggen?
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur op het moment nog maar 15 fitte spelers. Muhren en Schouten zitten in quarantaine omdat er bij hun thuis een positief corona geval is. Doen morgen sowieso niet mee.

En aangezien er bij onder 21 ook een positief geval in de selectie was kunnen we daar ook geen spelers van doorschuiven. Hopelijk komen er vandaag geen positieve tests of blessures bij anders komt de wedstrijd serieus in gevaar.

Word wel een heel rare competitie zo..
 

Bernardo

Well-known member
Geen probleem.

Ook voor morgen weer een kaartje binnen, 3de thuiswedstrijd en nog geen 1 gemist. Helemaal prima.
 

Forza AZ

Well-known member
Dinsdag maar 1 wedstrijd en dan om 18.45u beginnen. Waarom is dat? Kan niet vanwege de CL zijn, want die was er deze week ook en toen was er wel een wedstrijd in de Eerste Divisie om 21.00u.
 

Bernardo

Well-known member
Vermoedelijke opstelling Cambuur:

Stevens, Ter Heide, Macintosh, Nieuwpoort, Sambissa, Hoedemakers, Maulun, Jacobs, Antonia, Pouwels, Kallon.

Van der Kaap er ook niet bij, word verkocht aan buitenlandse club.
 

Joost

Well-known member
Dinsdag maar 1 wedstrijd en dan om 18.45u beginnen. Waarom is dat? Kan niet vanwege de CL zijn, want die was er deze week ook en toen was er wel een wedstrijd in de Eerste Divisie om 21.00u.
Als de keuze er is tussen 1845 en 2100 dan snap ik wel dat ze ondanks dat het ook een rottijd is voor 1845 gaan.
2100 is voor niemand die naar het stadion gaat echt een prettig tijdstip en al helemaal niet doordeweeks.

Ik was vrijdag pas om half 12 thuis na Roda v FC Dordrecht en dan woon ik nog erg dicht bij hetstadion.
 

Forza AZ

Well-known member
Als de keuze er is tussen 1845 en 2100 dan snap ik wel dat ze ondanks dat het ook een rottijd is voor 1845 gaan.
2100 is voor niemand die naar het stadion gaat echt een prettig tijdstip en al helemaal niet doordeweeks.

Ik was vrijdag pas om half 12 thuis na Roda v FC Dordrecht en dan woon ik nog erg dicht bij hetstadion.
Waarom dan niet gewoon om 20.00u als er maar 1 wedstrijd is?
 

Bernardo

Well-known member
Dinsdag maar 1 wedstrijd en dan om 18.45u beginnen. Waarom is dat? Kan niet vanwege de CL zijn, want die was er deze week ook en toen was er wel een wedstrijd in de Eerste Divisie om 21.00u.
Zoveel maakt het niet uit toch? Uitsupporters zijn er toch niet.
 

Forza AZ

Well-known member
Misschien willen ze nog een Europacupduel uitzenden erna.
Afgelopen dinsdag was er ook CL, en toen was er wel een Eerste Divisie wedstrijd om 21.00u, dus dat kan de reden niet zijn. FOX heeft trouwens ook de rechten niet van de CL.
 
Bovenaan